سرویس: غیر تولیدی » نقلی 15:05 - سه شنبه 19 آبان 1394

فکر نمی‌کنم آدم عاقل پیشنهاد ده‌نمکی را رد کند

پندار اکبری گفت: مسعود ده‌نمکی یکبار از من دعوت به کار کرد و گفت که اطمینان کنم که در نهایت اتفاق خوبی هم در سینما برای فیلم «معراجی‌ها» افتاد و اگر دوباره پیشنهاد همکاری دهد می‌پذیرم فکر نمی‌کنم آدم عاقل پیشنهاد ده‌نمکی را رد کند.

به گزارش اصفهان شرق؛ پندار اکبری در گفت‌وگو با فارس‌، در پاسخ به این پرسش که اگر از سوی مسعود ده‌نمکی که پیش از این در فیلم سینمایی «معراجی‌ها»، با وی همکاری داشته‌اید پیشنهاد دوباره‌ای بشود، حاضر به همکاری با او هستید یا حضور در فیلم او را تنها یک فرصت جدی برای دیده شدن خود در سینما می‌دانستید، گفت: مسعود ده‌نمکی کارگردان حرفه‌ای و موفقی‌ است که سینمایش بفروش است و همیشه گیشه سینماها را نجات داده است. اینگونه نگاه نمی‌کنم که چه تعاریفی از سینمای ده‌نمکی توسط برخی وجود دارد و باعث شود در نوع همکاریم با چنین کارگردانی تأثیرگذار باشد.

 

وی در ادامه افزود: از آنجایی که او و آثارش همواره موفق هستند و خودم هم در یکی از تجربه‌های او سهم داشتم قطعا اگر پیشنهاد دوباره‌ای از سود ده‌نمکی برای بازی به من شود قبول می‌کنم. فکر نمی‌کنم آدم عاقلی پیشنهاد ده‌نمکی را برای بازی در فیلمش قبول نکند. اطمینان دارم فیلم جدید او «رسوایی‌ها 2» فروش خیلی خوبی خواهد داشت.

او همچنین درباره فعالیت‌هایش بعد از فیلم سینمایی «معراجی‌ها» گفت: در این مدت تنها در یک سریال 7 قسمتی بازی کردم که از شبکه سه در ایام ماه مبارک رمضان به کارگردانی سهیلی‌زاده پخش شد اما متأسفانه در طی این مدت پیشنهادهای خوبی چه در سینما و چه در تلویزیون وجود نداشت که بتوانم تصمیم بهتری داشته باشم.

اکبری گفت: بین سینما و تلویزیون برایم تفاوتی وجود ندارد اما چارچوب کلی یک اثر هنری و خروجی که خواهد داشت برایم در اولویت است اما باید این نکته را در نظر بگیریم که وقتی کار نمی‌کنیم دیده هم نخواهیم شد در نتیجه کم‌کم فراموش می‌شویم به همین دلیل مجبوریم به دلایل بسیار مختلفی هر از چندگاهی از میان فیلمنامه‌های پیشنهادی یکی را برای بازی قبول کنیم.

 

این بازیگر در ارتباط با اینکه پیش از این قرار بود یک نمایشگاه عکس در ایام محرم برگزار کند، گفت: چند سالی بود که علاقه داشتم در ایام محرم عکس‌هایی را که از این دهه گرفته‌ام به نمایش بگذارم متأسفانه مشغول یکسری از کارهای شخصی شده‌ام و نتوانستم این کار را انجام دهم تا اینکه شهرداری تهران تقریبا همان ایده‌ای را که داشتم در این ایام در سطح شهر انجام داد و عکس‌هایی را به نمایش گذاشته است که بی‌شباهت با ایده من نبود.

اکبری گفت: این روزها بیشتر فیلم می‌بینم و مطالعه دارم با چند نفر از دوستان در تلاش هستیم تا نمایشی را به روی صحنه ببریم که در صورت قطعی شدن توضیحات بیشتری خواهم داد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به عنوان یک بازیگر بسیار تلاش کردم تا نقش‌های مختلفی را تجربه کنم اما متأسفانه کارگردانان ما کمتر ریسک می‌کنند و بر اساس پیشینه‌ای که از بازیگر سراغ دارند نقش‌هایی را به وی پیشنهاد می‌دهند در صورتی که ای کاش بر اساس توانمندی‌های یک بازیگر نقش‌های خود را به آنها پیشنهاد می‌دادند، در چنین شرایطی یک بازیگر نمی‌تواند تجربه جدیدی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.