سرویس: سیاسی » بین الملل 17:07 - دوشنبه 11 شهریور 1392

جنایت جدید تروریست‌ها‌؛

قتل عام فجیع 24 شهروند سوریه به دست القاعده

تروریست‌های القاعده 24 شهروند سوری از جمله یک مادر و کودک 40 روزه را به قتل رساندند و یک شهروند دیگر را به علت گرایشات طایفه‌ای سر بریدند.

1491674_315

به گزارش اصفهان شرق به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، تشکیلات تروریستی “دولت اسلامی عراق و شام” وابسته به القاعده، 24 شهروند سوری از جمله یک مادر و کودک 40 روزه را که سوار بر یک اتوبوس از استان طرطوس به شهر رأس العین باز می‌گشتند به قتل رساند.

پایگاه “الحدث نیوز” نوشت: تروریست‌ها، پس از متوقف کردن یک اتوبوس در منطقه تل کلخ، کلیه 24 سرنشین آن را که از استان طرطوس باز می‌گشتند به قتل رساندند و اتوبوس را به آتش کشیدند.

خانواده‌های قربانیان این جنایت، دلیل این کشتار را هویت این شهروندان دانسته و اظهار داشتند که تروریست‌ها زمانی که دریافتند سرنشینان اتوبوس از اهالی شهر رأس العین و حومه آن هستند، پس از شکنجه فراوان، آنها را به قتل رساندند.

این پایگاه نوشت: 11 تن از قربانیان از اهالی روستای “البویضه” در منطقه رأس العین هستند. بقیه قربانیان نیز از روستاهای “بیت الحمام” و “شلاح” هستند.همچنین در میان آنها یک زن و کودک 40 روزه به چشم می‌خورد. این در حالی است که سه تن از اهالی رأس العین نیز هنوز مفقود الاثر هستند.

از سوی دیگر، اعضای گروه تروریستی “جبهه النصره” پس از به قتل رساندن یکی از ساکنان روستای “المناجیر” در حومه رأس العین، سر وی را از تنش جدا کردند.

منابع خبری دلیل این اقدام تروریست‌ها را، وابستگی این فرد به قبیله “الشرابیین” در شهر تل تمر در نزدیکی رأس العین دانستند که اخیرا یک گروه نظامی تشکیل داده است. گروه مذکور در چارچوب “یگان‌های دفاع از کردها” برای مقابله با تروریست‌ها به فعالیت می‌پردازد.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.