سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 11:56 - دوشنبه 18 آبان 1394

همراه با ورزش شرق اصفهان باشیم؛

دو پیروزی و یک شکست حاصل کار نمایندگان ورزشی شهرستان اصفهان / گزارش

پس از سکوت چند ساله شور و هیجان دوباره به سکوهای سالن پیر ورزشی شهید معتمدی شهر محمد آباد جرقویه سفلی بازگشت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی اصفهان شرق با برگزاری دیدار های مسابقات فوتسال نونهالان شهرستان اصفهان در رده سنی زیر 10و12 سال اسپادانا بهارستان توانست در هر دو رده عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند و به عنوان نماینده شهرستان گام به مسابقات سوپر لیگ استان بگذارد.

در رده سنی نونهالان زیر 10سال 6 تیم در دو گروه (گروه الف : 1- جرقویه الف 2- بهارستان 3- فرازمهر پارتاک گروه ب : 1- جرقویه سفلی ب 2- نوژن خوراسگان 3- هرند ) به مصاف هم رفتند که در پایان از گروه الف تیمهای بهارستان و جرقویه سفلی و از گروه ب تیمهای نوژن جوان خوراسگان و آینده سازان هرند گام به دیدارهای مرحله نیمه نهایی گذاشتند در دیدار نیمه نهایی دو تیم اسپادانا بهارستان و هرند در دیدار ی جذاب به مصاف هم رفتند که در پایان تیم اسپادانا با برتری 3بر1 گام به دیدار فینال گذاشت.

DSC_0246

در دیگر دیدار نیز تیم اسپادانا توانست با 5 گل از سد تیم جرقویه میزبان بگذرد ودر دیدار نهایی دو تیم اسپادانا بهارستان و نوژن جوان خوراسگان به مصاف هم رفتند و در پایان این تیم نوژن جوان بود که با درخشش دروازبان خود از سد تیم خوراسگان با نتیجه 3بر1 بگذرد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

درپایان این دوره بازیکن شماره 14 نوژن جوان به عنوان بازیکن فنی و بازیکن شماره 8 تیم اسپادانا به عنوان آقای گل این دوره لغب گرفتند که جوایز خود را از دست شفیعی مسول واحد مسسابقات هیات فوتبال شهرستان اصفهان، مطلبی مدیر مدرسه فوتبال نوژن جوان خوراسگان، معتمدی مسول اداره ورزش و جوانان بخش جرقویه سفلی و ناظمی دبیر هیات فوتبال بخش جلگه دریافت نمودند.

DSC_0326
اما در رده سنی زیر دوازد سال نیز 6تیم در دو گروه (گروه الف : 1- بهارستان الف 2- هرند 3- نوژن خوراسگان گروه ب : 1- جرقویه سفلی 2- بهارستان ب 3- فراز مهر پارتاک ) به مصاف هم رفتند که تیمهای بهارستان الف و هرند و از گروه ب جرقویه سفلی و بهارستان ب گام به مرحله نیمه نهایی این مسابقات گذاشتند که در دیدار های نیمه نهایی ابتدابهارستان الف از سد تیم جرقویه سفلی گذشت و سپس بهارستان ب توانست از سد تیم هرند بگذرد و در دیدار نهایی دو تیم اسپادانا بهارستان اف و اسپادانا بهارستان ب به مصاف هم رفتند و در ضربات پنالتی این اسپادانا بهارستان ب بود که توانست عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند و به عنوان نماینده شهرستان اصفهان گام به دیدار های سوپر لیگ استان اصفهان بگذارد.

این مسابقات با قضاوت آقایان رضوانی، شفیعی، شهریاری و هاشمی و به نظارت میلاد اسماعیلی دبیر واحد پایه و جوانان شهرستان اصفهان برگزار گردید و در پایان از زحمات اداره و رزش و جوانان و هیات فوتبال بخش جرقویه سفلی نیز تقدیر گردید.

DSC_0509
نتایج مسابقات فوتسال آسیا ویژن
بابرگزاری هفته سوم لیگ برتر فوتسال آسیا ویژن استان اصفهان دو تیم عرفان هرند و یکتا شهید نیکدستی بهارستان نمایندگان شهرستان اصفهان در این مسابقات توانستند با نتایج پر گل از سد حریفان خود بگذرند تا قدرت فوتسال شهرستان اصفهان را به رخ حریفان استانی خود بکشند.

در دیدار دو تیم عرفان هرند و فجر گلپایگان که در سالن ورزشی آزادگان هرند و با حضور پر شور طرفداران تیم عرفان برگزار می گردید تیم عرفان از همان ابتدای مسابقه توپ و میدان را در اختیار گرفت و در دیداری زیبا این تیم گلپایگانی را با 6 گل بدرقه کرد تا دومین پیروزی خود را در هفته سوم این مسابقات به دست آورد.

DSC_0563

اما در دیگر دیدار این مسابقات دیگر نماینده شایسته شهرستان اصفهان یکتا شهید نیکدستی در سالن شهدای گمنام بهارستان به مصاف تربیت یزدان شهر رفت که در این دیدار نیز تیم بهارستان با نتیجه 4بر1 از سد حریف خود گذشت تا دو نماینده شهرستان اصفهان در هفته سوم مسابقات دو پیروزی شیرین را بدست آورند . در لیگ دسته اول فوتسال نیز تیم اصفهان پرده ورزنه دردولت نتوانست از سد جلوه نما گلستان بگذرد و با نتیجه 3بر2 اولین شکست خود در این مسابقات را رقم زد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.