سرویس: اخبار شهرستان » براآن جنوبی 07:06 - شنبه 30 آذر 1392

در انتظار تدبیر

سالن های ورزشی که در انتظار افتتاح فرسوده شدند

ساخت چند سالن ورزشی در منطقه ی براآن جنوبی و عدم تکمیل آنها خود عاملی در جهت بدتر شدن وضعیت ورزشی منطقه شده است.

SAM_3083

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری اصفهان شرق: با دیدن سالن های ورزشی در فاصله ی چند کیلومتری هم در روستا های براآن جنوبی اهمّیت مسئولین در رابطه با ورزش در جوانان آشکار می شود ولی این موضوع را تنها با مشاهده ی سالن ها از دور می شد فهمید، ترکهای روی دیوار سالن های ورزشی و گرد وغبارهای موجود در سطح سالن چیز دیگری را نشان می داد، از سال 84 تا امروز بیش از 3 سالن ورزشی در برخی روستاهای هم جوار در منطقه ی براآن جنوبی کلنگ زده شد و این مساله در ابتدا شاید مهم خواندن ورزش در بین جوانان و ایجاد انگیزه ی ورزشی در افراد بود ولی با گذشت زمان و عدم تکمیل این سالن ها با دست سازنده ی خود جوانان را از صحنه های ورزشی جدا کردیم و این است سالن هایی که بی استفاده مانده و جوانهایی که روانه ی اعتیاد شدند.

مظاهر جلالی دهیار روستا ی روران گفت: سال 1384 با حضور فرماندار و نمایندگان مجلس کلنگ ساخت سالن ورزشی به زمین زده شد و با اعتبار 25 میلیون فنداسیون این سالن اجرا شد.

وی به توقف این طرح در حدود 2 سال و نیم اشاره و افزود: بعد از 2 سال و نیم طرح ساخت سالن متوقف شد و این طرح از ردیف ملی و استانی خارج بود تا با تلاش مسئولین و پیگیری های دکتر کامران مبنی بر کمک 120 میلیونی وی سوله های این سالن آماده شد.

دهیار ادامه داد: سال 89 توانستیم ردیف مشخصی را در تربیت بدنی در جهت ساخت این سالن مشخص کنیم و با اعتبار دیگر از سوی تربیت بدنی ساخت به مرحله ی پایانی خود رسید و از سال 1390 تا کنون تخصیص اعتبار در سیستم به دلیل کسری بودجه و عدم اعتبار لازم در ساخت، سالن های ورزشی در انتظار افتتاح فرسوده تر شد ه است.

جلالی آخرین پیگیریها در تکمیل این سالن ورزشی را از سوی دکتر کامران عنوان و بیان نمود: دکتر کامران تلاش زیادی را در جهت تکمیل انجام دادند و دعوت از مدیر عامل ذوب آهن آخرین پیگیری ایشان در این زمینه بود که بی نتیجه ماند.

دهیار جوان روستا با اشاره به وجود چند سالن ورزشی دیگر در روستای ازیران و کبوترآباد گفت: در حین اینکه هنوز سالن روستای روران به بهره برداری نرسیده بود کلنگ 2 سالن دیگر در روستاهای همجوار به زمین زده شد و این بلا تکلیفی در ساخت پایانی، در 3 سالن ورزشی سبب بدتر شدن وضعیت ورزشی در این منطقه شده است و می توان گفت سالن های بی استفاده و جوانانی که به دنبال اعتیاد روانه شده اند.

جلالی با اشاره به تلاش در جهت بهره برداری در سالن ها گفت: بهتر این نیست که به جای زدن 3 سالن، یک سالن را به پایان می رساندیم تا اینکه جوانان 8 سال از ورزش در داخل سالن محروم بمانند.

SAM_3084 SAM_3085

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.