سرویس: غیر تولیدی » نقلی 09:04 - دوشنبه 18 آبان 1394

محرومیت عقیلی و خلعتبری تجربه نشد؛

سپاهانی‌ها سهمیه خودشان در تیم ملی را می‌سوزانند

باقریان به عنوان مدیرعامل سپاهان در شرایطی این موضوع را علیه کی روش مطرح کرده که به نظر می رسد اطلاع آنچنانی از سوابق کی روش در برخورد با این مسائل ندارد و در حقیقت باقریان با دست خودش شانس دعوت بازیکنان سپاهان به اردوی تیم ملی را صفر کرده است.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از صاحب نیوز, هرچند که سپاهان در جریان رقابت های لیگ برتر عملکرد آنچنان موفقی نداشته و امروز از جمع صدرنشینان لیگ دور افتاده است ولی به هر حال این تیم در مسابقات جام حذفی به جمع چهار تیم نهایی رسیده و از شانس خوبی برای قهرمانی در این جام برخوردار است.

البته سپاهانی ها این روزها درگیر انتخاب سرمربی جدید تیمشان هستند تا در آغاز تمرینات بتوانند کادر فنی جدیدی را برای آماده کردن تیم بالای سر بازیکنان قرار دهند. اما در همین شرایط هم مدیرعامل باشگاه سپاهان در جهت برخورد با منافع کارلوس کی روش وارد عمل شده و در توجیه عدم دعوت بازیکنانش به اردوی تیم ملی این مسئله را بیان کرده که تیم ملی از بابت دعوت بازیکنان سپاهان حتی باید به خودش افتخار کند.IMG_0127

 

به هر حال در لیست بازیکنان فعلی سپاهان که شانس پوشیدن پیراهن تیم ملی داشته اند وریا غفوری که به تازگی از بند مصدومیت رها شده و طبیعی است که کی روش او را دعوت نکند. مهدی شریفی هم به عنوان یک پای ثابت اردوهای تیم ملی در این مدت عملکرد خوبی نداشته و تنها بازیکنی مثل علی کریمی است که می توانست شانس پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشته باشد اما به هر حال هافبک جوان سپاهان هم در این مرحله از اردوی تیم ملی مد نظر مکی روش قرار نگرفته تا سپاهان سهمیه ای در بین ملی پوشان نداشته باشد.

البته این شرایط در تیم ذوب‌آهن هم تا حدودی وجود دارد و با وجود عملکرد بسیار خوب شاگردان یحیی گل محمدی فقط کاوه رضایی به تیم ملی دعوت شده و بازیکنانی مثل رشید مظاهری و احسان پهلوان باید منتظر لیست بعدی کارلوس کی روش باشند تا شاید شانس حضور در تیم ملی را پیدا کنند.

اما باقریان به عنوان مدیرعامل سپاهان در شرایطی این موضوع را علیه کی روش مطرح کرده که به نظر می رسد اطلاع آنچنانی از سوابق کی روش در برخورد با این مسائل ندارد و در حقیقت باقریان با دست خودش شانس دعوت بازیکنان سپاهان به اردوی تیم ملی را صفر کرده است. البته سپاهانی ها هنوز فراموش نکرده اند اختلافات دو سال قبل بین کی روش و زلاتکو کرانچار را که منجر به خط خوردن نام امید ابراهیمی، شجاع خلیل زاده و یعقوب کریمی از تیم ملی آن هم در آستانه جام جهانی شد و تنها دلیل آن هم مواضع سرمربی تیم فوتبال سپاهان علیه سرمربی پرتغالی تیم ملی بود.

از طرف دیگر کارلوس کی روش در این مدت نشان داده که به خوبی رسانه ها را از طریق مترجمش رصد می کند و این موضوع باعث شده تا کوچکترین مصاحبه انتقادی از جانب بازیکنان هم از دید او پنهان نماند. همانطور که مصاحبه محمدرضا خلعتبری بعد از جام جهانی ۲۰۱۴ باعث دوری این بازیکن از لیست تیم ملی شد تا مهاجم سپاهان هم به بازیکنانی مثل سید مهدی رحمتی و هادی عقیلی بپیوندد امروز هم این مصاحبه عجیب اصغر باقریان می تواند یک دردسر بزرگ برای شانسهای ملی پوشی سپاهان ایجاد کند.

البته کی روش فعلا درگیر برگزاری اردوی تیم ملی و آماده کردن بازیکنان برای برگزاری دو بازی در مقابل ترکمستان و گوام است و شاید به این سرعت واکنشی در مقابل صحبتهای انتقادی مدیرعامل باشگاه سپاهان نداشته باشد ولی زمان مشخص خواهد کرد که مدیرعامل سپاهان چه ضربه ای به تیمش زده است. این پیش بینی انچنان هم دور از انتظار نیست که در آینده ای نه چندان دور لیست جدید تیم ملی اعلام شود و در آن زمان حتی همین بازیکنانی که شانس اندکی برای پوشیدن پیراهن تیم ملی دارند هم در لیست منتخب کارلوس کی روش قرار نگیرند تا او از این طریق به مدیرعامل سپاهان نشان دهد که نفر اول تیم ملی است و بر اساس نظر خودش بازیکن انتخاب می کند نه بر اساس درخواست باشگاه های لیگ برتری.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.