سرویس: غیر تولیدی » نقلی 10:10 - یکشنبه 17 آبان 1394

حدادعادل؛

رهبر انقلاب درباره موضوع “نفوذ” به همه آماده باش دادند

مشاور عالی رهبر انقلاب گفت: همه باید در موضوع “نفوذ” حالت آماده‌باش داشته باشند، چرا که از حیث اهمیت موضوع “نفوذ” می‌توان گفت رهبری به همه آماده‌باش دادند.

به گزارش اصفهان شرق؛ غلامعلی حدادعادل مشاور عالی رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به جدی بودن بحث “نفوذ” در کشور، گفت: در تمامی قسمت‌ها باید از ورود “نفوذی‌ها” جلوگیری کرد مخصوصا در دستگاه‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی باید پیشگیری صورت گیرد تا جلوی حضور “نفوذی‌ها” گرفته شود.

وی تاکید کرد: همه باید در موضوع “نفوذ” حالت آماده‌باش داشته باشند، چرا که از حیث اهمیت موضوع “نفوذ” می‌توان گفت رهبر انقلاب به همه آماده‌باش دادند.

رئیس فراکسیون اصول‌گرایان مجلس در ادامه گفت‌وگوی خود درباره اختلاف‌افکنی برخی گروه‌ها علیه جریان اصول‌گرایی در دوران پسابرجام، گفت: رهبر معظم انقلاب توصیه اکیدی بر این موضوع داشته‌اند که در مسئله برجام بین عموم ملت دو دستگی به وجود نیاید، پس به طریق اولی نیز سعی ما بر این خواهد بود که در داخل جریان اصول‌گرایی از اختلافات پرهیز کنید تا دو دستگی به وجود نیاید.

وی به جریان اصول‌گرایی توصیه کرد که مراقب باشند اختلاف در این جریان به وجود نیاد، چرا که اختلاف تاثیر منفی خود را خواهد گذاشت.

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.