سرویس: غیر تولیدی » نقلی 09:00 - شنبه 16 آبان 1394

فیلم های سینمایی؛

فروش فیلم محمد رسول‌الله از ۱۲ میلیارد تومان عبور کرد/ اکران سراسری فیلم «شاهزاده روم»

انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» با اقبال مخاطب مواجه شده و در هفته جاری اکران سراسری آن در شهرستان‌ها آغاز خواهد شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از فارس، فصل پاییز با بازگشایی مدارس و دانشگاه فصل خوبی برای اکران فیلم های سینمایی به شمار می آید اما متاسفانه در همین فصل با اکران فیلم های که تنها دو هفته یا نهایتا سه هفته بر پرده سینماها قرار می گیرند امکان دیده شدن برای فیلم ها وجود ندارد.

از روز چهاشنبه فیلم انیمیشن «شاهزاده روم» بر پرده سینماها آمد که با توجه به کیفیت و محتوای آن توانسته نظر کودکان را جلب کند.  در این  فیلم «محمد رسول الله» بعد از گذشت دو ماه و ده روز از اکرانش هنوز هم مخاطب را به سالن های سینما می کشاند. 

غلامرضا فرجی مدیر پخش حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در باره فروش فیلم «شاهزاده روم» گفت: فروش فیلم بسیار خوب بوده است و طول این سالها انیمیشن با این اقبال مواجه نشده بود. این فیلم روز چهارشنبه 7 میلیون و 800 هزار تومان در تهران و پنج شنبه 13 میلیون تومان فروش داشت.

وی درباره سالن های این فیلم گفت:  10 سالن کامل فیلم در اختیار دارد که با توجه به اقبال مخاطبین سالن های دانش آموزی که نصف روز فیلم را نمایش می دهند نیز در تلاشند تا سالن کامل در اختیار فیلم قرار دهند. 

فرجی درباره اکران شهرستان ها توضیح داد: فیلم از شنبه در شهرستان ها اکران سراسری خواهد داشت. و پیش بینی ما برای فروش فیلم بسیار خوب است. 

امیرقطبی مدیرپخش فیلمیران در گفت و گوبا خبرنگار سینمایی فارس درباره فروش فیلم «چهارشنبه19 اردیبهشت» گفت:فیلم سینمایی «چهارشنبه 19 اردیبهشت» 9 شب نمایش داشته که تاکنون در تهران به فروش 165 میلیون تومان دست یافته است این فیلم ظرف سه روز گذشته در سالن های شهرستان به نمایش درآمده که20 میلیون نیز در شهرستان فروش داشته است. 

وی درادامه به فروش شب گذشته فیلم اشاره کرد و گفت: فروش فیلم در شب گذشته (14 آبان) در تهران به فروش 34 میلیونی دست یافت در تهران 18 سالن در اختیار دارد.

مدیران دفتر نورتابان برای هماهنگی های لازم جهت اکران فیلم محمد رسول الله خارج از کشور بودند اما دفتر پخش در گفت و گویش با فارس گفت: فروش فیلم شب گذشته بیش از 75 میلیون تومان بوده و ظرف سه روز گذشته فروش فیلم از 12 میلیارد تومان عبور کرده است اما به دلیل اکران گسترده فیلم در شهرستان ها هنوز آمار دقیقی از فروش شهرستان ها در دست نیست.

علی شعبانی مدیر پخش دفتر رسانه فیلمسازان درباره فروش فیلم های «360 درجه» و «پدر آن دیگری» توضیح داد»: فیلم سینمایی 360 درجه به فروش 410 میلیون تومان رسید که در تهران فروش فیلم 330 میلیون تومان و در شهرستان 80 میلیون تومان بوده است. فیلم سینمایی «پدر آن دیگری» به فروش 130 میلیون تومان در تهران دست یافت . این فیلم در هفته جاری در شهرستان ها به نمایش درمی آید. 

تا زمانی که گزارش فروش فیلم ها آماده می شد آمار فروش فیلم «عاشق ها ایستاده می میرند»، «ارغوان» و «ماهی سیاه کوچولو» به دستمان نرسید.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.