سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 02:37 - شنبه 16 آبان 1394

رئیس شورای شهر هرند:

پیگیری هایی که به اورژانس 115 خودگردان خیرین در هرند ختم شد

جعفری هرندی از احداث اورژانس 115 خودگردان خیرین شهر هرند در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق، شهریور سال 94 بود که با وقوع حادثه تصادف در هرند و کشته شدن نوجوان هرندی خبری مبنی بر نبود اورژانس در این شهر بر روی سایت درج شد. خبری که به ظاهر پوشش یک حادثه و درخواست احداث اورژانس 115 در شهر هرند بود ولی در عمق مطلب اشاره ای به در نظر گرفتن پتانسیل های شهر هرند در بهره بردن از خیرین و پیگیری در زمینه گره گشایی از مجوز احداث اورژانس از استان و تهران بود.

رئیس شورای شهر هرند طی این حادثه در گفتگو با اصفهان شرق با اظهار تاسف از برخی کم کاری ها، گفت: متاسفانه مسئولان در پاسخ به درخوست واگزاری اورژانس به هرند، مساله بعد فاصله و همچنین جمعیت را مطرح می کنند و چه بسا برخی از قوانین دست و پا گیر، داستانی غم بار را برای کل شهر رقم خواهد زد.

وی در بخشی دیگر با نگاه کلی به نبود اورژانس در شهر هرند با گلایه از رئیس اورژانس استان اصفهان در عدم پاسخ گویی به دعوت مسئولان هرند در بازدید از این شهر گفت: چندین مرتبه از ایشان برای حضور در شهر هرند دعوت به عمل آمده است ولیکن هنوز پاسخی مبنی بر قبول دعوت از سوی رئیس اورژانس استان اصفهان و حضور در هرند به منظور شناخت مشکلات انجام نشده است.

برای مطالعه کامل خبر اینجا را کلیک کنید

چند روز از درج خبر حادثه و انعکاس برخی خواسته های به حق مردم بر روی سایت نگذشته بود که رئیس اورژانس استان اصفهان برای حضور در جلسه ای با حضور مسئولان هرند در بین انها حاضر و از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شد.

دکتر راستین گفت: به مردم شهر هرند قول خواهیم داد که فعلا از اورژانس هوایی با امداد خواهی از طرف درمانگاه هرند استفاده کنیم.

DSC0213

رئیس اورژانس استان اصفهان اظهار کرد: نهایت همدردی را با خانواده های مصدومین حوادث جاده ای دارم و امید آن دارم بتوان با کمک خداوند، خدمات برجسته ای را به مردم ارائه داد. توجه ما به این نقطه است که باید اصل پیشگیری را رعایت کنیم و اگر حادثه ای رخ داد بتوان در حداقل زمان خدمت رسانی انجام دهیم.

برای مطالعه کامل خبر اینجا را کلیک کنید

در این خصوص جعفری هرندی به خبرنگار ما گفت: با پیگیری های بسیار به زودی اورژانس 115 خودگردان خیرین در شهر هرند احداث می شود تا بتوان خدمات ارزنده ای را به مردم این شهر مذهبی ارائه کرد.

رئیس شواری شهر هرند با بیان اینکه خیرین همه هزینه های این پایگاه را عهده دار شدند، اظهار کرد: یک دستگاه آمبولانس با تجهیزات کامل توسط جواد امینی پدر مرحوم محمد رضا امینی به مبلغ 220 میلیون تومان خریداری و همچنین هزینه پرسنل و پرداخت هزینه ای در این خصوص به عهده خیرین است.

جعفری

وی همچنین به وجود ساختمانی به منظور این کار، جنب اداره آتش نشانی اشاره و افزود: مجوز اورژانس به گفته دکتر صابرنیا رئیس اورژانس کشور، به زودی به این پایگاه امداد رسانی تعلق خواهد گرفت و کلیه هزینه های مربوطه را خیرین هرندی عهده دار شدند.

جعفری هرندی تاکید کرد: امید آن داریم با همکاری اورژانس استان بتوان به زودی با دریافت مجوز و اتصال اورژانس هرند به اوژانس کشور، خدمات قابل توجهی را به مردم زحمت کش این شهر ارائه کرد.

این پایگاه خبری در نظر دارد با دریافت دیدگاه های شما خوانندگان محترم در این خصوص، بتواند با ارائه راهکارهای شما به مسئولان منطقه و استانی در به نتیجه رسیدن برخی اخبار مورد نیاز شهروندان گام بردارد.

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.