سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 14:34 - جمعه 15 آبان 1394

امام جمعه شهر نیک آباد:

نابودی استکبار تنها راه توقف شعار مرگ بر آمریکا است

حجت الاسلام صانعی گفت: آمریکا دست از دخالت های خود در منطقه دست برنداشته و اگر راست می گوید باید دست از مشکل سازی برای کشورهای مظلوم منطقه بردارد.

به گزارش اصفهان شرق، امام جمعه شهر نیک آباد جرقویه در خطبه های نماز جمعه در ادامه مبحث رسیدن به خداوند، با اشاره به دوری و بی میلی به دنیا، گفت: از موانع رسیدن به خداوند، میل و رغبت به دنیاست و در این رابطه باید با روی آوردن به عمل صالح تمایل خود را از دنیا به سمت خداوند بکشانیم.

حجت الاسلام مرتضی صانعی تمرین و ریاضت در جهت دوری از گناه را یکی از موارد رسیدن به خدا عنوان و اظهار کرد: انسان ها باید در راستای رسیدن به بی میلی دنیا، تمرین ریاضت در ترک گناه و انجام عمل صالح داشته باشند.

وی انفاق در راه خدا را نمونه ای از عمل صالح نام برد و افزود: عده ای انفاق در راه خدا را غرامت و عده ای غنیمت می دانند و اختلاف این دو دیدگاه در تنظیم بی رغبتی به دنیا است.

امام جمعه شهر نیک آباد جرقویه سفلی تصریح کرد: کسانی که نسبت به دنیا تمرین بی رغبتی دارند، انفاق را غنیمت دانسته و از پرداخت آن احساس خوشی و آرامش دارند.

وی اطاعت و بندگی خداوند را از اهم رسیدن به عمل صالح و لذت بردن از انجام کار نیکو عنوان کرد.

حجت الاسلام صانعی در فرازی دیگر از خطبه ها با تاکید بر برائت از استکبار گفت: وقتی شعار مرگ بر آمریکا سر می دهیم، مرگ بر سیاست استکبار ستیزی آنها است و و ملت امریکا، قطعا از جنایات ظالمانه دولتشان احساس تنفر دارند و مرگ ما بر مردم این کشور نیست.

وی اذعان کرد: ملت ایران بر سر مسئله تحریم با آمریکا دشمنی ندارد بلگه ملت هایی که شعار مرگ بر آمریکا سر نداده اند نیز شامل دشمنی امریکا شده اند.

امام جمعه شهر نیک آباد تاکید کرد: آمریکا دست از دخالت های خود در منطقه دست برنداشته و اگر راست می گوید باید دست از مشکل سازی برای کشورهای مظلوم منطقه بردارد.

وی با تشکر از دانش آموزان و دیگر اقشار جامعه در شرکت مراسم 13 آبان افزود: سیاست استکبار ستیزی آمریکا بر هیچ کسی پوشیده نیست و در این رابطه به مشت های گره کرده در راهپیمایی 13 آبان مصداق کامل استکبارستیزی ملت برعلیه امریکا بود.

حجت الاسلام صانعی در پایان خاطرنشان کرد: تنها راه توقف شعار مرگ بر آمریکا، نابودی استکبار و سیاست های استکبار ستیزی این کشور در جهان است.

 

 

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.