سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 18:47 - پنجشنبه 14 آبان 1394

در سفر مدیر کل راه و شهرسازی استان به شرق اصفهان؛

پایانی بر سریال های خطرآفرین جاده نصرآباد/ عدم استقبال مردم جرقویه از مسکن مهر، جانمایی نامناسب طرح است

مهندس غلامی در سفر یک روزه خود به شرق اصفهان، ضمن آشنایی با مشکلات منطقه به بررسی مسائل و راهکارهای موجود پرداخت.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق، مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان، ظهر امروز در سفر یک روزه خود به شرق اصفهان از مناطق جرقویه سفلی، علیا و بخش بن رود دیدن و ضمن شناخت مکان های حادثه خیز این مناطق به بررسی موانع موجود و رفع آن پرداخت.

*کلنگ دوبانده کردن محور ورزنه از میدان امام رضا(ع) به زمین زده شد

در جلسه ای با حضور مسئولان بخش بن رود، برخی مشکلات نقاط حادثه خیز به سمع و نظر مدیر کل رسید تا به منظور رفع موانع پیش رو و تسریع در اجرای برخی پروژه ها تمهیدات لازم انجام شود.

گفتنی است طی این سفر کلنگ دوبانده کردن محور ورزنه از میدان امام رضا (ع) تا سه راهی آستان مقدس امامزاده میرزین العابدین به زمین زده شد.

ê

*مسکن مهر جرقویه تا جاده ای که راه ورودی نداشت

مهندس غلامی در ادامه حضور در شرق اصفهان، در بازدید میدانی از جرقویه علیا در جلسه ای با حضور مسئولان ضمن رسیدگی به مشکلات موجود و طرح برخی مشکلات پیش روی مسکن مهر گفت: جانمایی نامناسب مسکن مهر جرقویه یکی از موارد عدم استقبال مردمی از این طرح است و می طلبد شهرداری ضمن بررسی این مورد خاص، به جانمایی مسکن مهر در حوالی منازل مسکونی اقدام کند.

وی ضمن اشاره به برخی عوامل دخیل در تخریب جاده های بین شهری به عبور و مرور تریلی های حمل شن و ماسه با بار اضافی اشاره و اظهار کرد: در این رابطه اداره راه و شهرسازی منطقه با همکاری پلیس راه تدابیر لازم را بیندیشند تا از آسیب رسیدن به زیرساخت های جاده ای که باعث ایجاد هزینه های بسیاری در این مورد میشود، جلوگیری به عمل آید.

DSC06109

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با توجه به عدم اتمام جاده نیک آباد به حسن آباد طی سالهای متمادی افزود: 50 میلیارد ریال به منظور اتمام این پروژه اختصاص داده می شود تا بتوان شاهد بهره برداری ان تا پایان سال جاری باشیم.

در این جلسه مسائل مربوط به جانمایی شهرک روستای دستجرد در حریم شهر حسن آباد و همچنین شهرک روستای خارا تصمیمات جدید ارائه و تاکید بسیار، پیرامون رسیدگی به این امور تحت اقدامات قانونی صورت گرفت.

*راه ورودی روستای خارا در آینده نزدیک ایجاد می شود

چندی قبل خبری در خصوص نداشتن راه ورودی مناسب در روستای خارا منتشر شد.

روستای خارا بعلت وجود کمربندی در ابتدای روستا راه ورودی مناسبی نداشت تا اینکه چند هفته  پیش  خبرنگار اصفهان شرق خبری را بر همین موضوع در سایت خبری اصفهان شرق منتشر کرده بود و از مسئولان مربوطه خواسته بود که به این موضوع رسیدگی شود.

DSC06117

چراکه تا کنون چند حادثه وحشتناک در این مکان اتفاق افتاده و موجب مرگ چهار تن از اهالی این روستا شده است و بالاخره در سفر مدیر کل راه و شهر سازی به این منطقه و با بازدید میدانی از این مکان از وجود این مشکل اساسی مطلع و مقرر شد که در اینده نزدیک در این مکان زیر گذری جهت اسایش بهتر مردم روستا ایجاد شود.

IF 1 (34)

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.