سرویس: غیر تولیدی » نقلی 07:00 - پنجشنبه 14 آبان 1394

واتس آپ با قابلیت های جدید به روز رسانی می شود

واتس اپ باز هم به روز رسانی شد. این به روز رسانی، بر خلاف دفعات پیش که برای رفع معایب نسخه های قبلی ارائه می شدند، قابلیت های جدیدی را به همراه دارد که آن را به اپلیکیشن های پیام رسان قدرتمندتر نزدیک تر کرده است.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از تک شات، مهم ترین قابلیتی که این به روز رسانی به همراه دارد این است که امکان ستاره گذاری پیام ها را در اختیار کاربر قرار می دهد. با استفاده از این قابلیت می توان پیام ها را ستاره گذاری کرد و بعدأ در زمانی مناسب آنها را خواند. این قابلیتی کارآمد برای کسانی است که روزانه پیام های زیادی دریافت می کنند و فرصت کافی برای مطالعه همه آنها را ندارند. برای نشانه گذاری هر پیام کافی است انگشت خود را برای چند ثانیه روی آن نگه دارید و سپس روی ستاره ای که ظاهر شده است کلیک کنید. پیام های نشانه گذاری شده به صورت مجزا در قسمت دیگری نگهداری می شوند.
قابلیت جدید دیگر در واتس اپ، همانطور که در تصاویر نیز مشاهده می کنید، امکان پشتیبانی از فایل های اسناد و جست و جوی فایل های PDF ، DOC و غیره است. همچنین با توجه به افزایش حجم اپلیکیشن و ایجاد تغییر در 380 فایل آن، انتظار می رود تغییرات جزیی دیگری نیز در آن ایجاد شده باشد. جدیدترین نسخه واتس اپ در وب سایت آن برای دانلود موجود است. البته به یاد داشته باشید که این نسخه هنوز در مرحله آزمایشی است و گوگل پلی استور هنوز آن را در اختیار کاربران خود قرار نداده است که احتمالأ به خاطر وجود برخی مشکلات است.
شایان ذکر است این به روز رسانی فقط برای گوشی های اندروید عرضه شده است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.