سرویس: تولیدی » گزارش میدانی 21:12 - چهارشنبه 13 آبان 1394

درخواست حاضران در راهپیمایی 13 آبان چه بود؛

خودمان کشورمان را میسازیم/ مسئولان جلوی نفوذ دشمنان را بگیرند

چند تن از دانش آموزان حاضر در راهپیمایی 13 آبان با حضور در کنار تریبون خبری اصفهان شرق، با بیان اینکه توان خود را برای ساخت کشور به کار می بندیم، خواستار جلوگیری از نفوذ بیگانگان به کشور شدند.

به گزارش اصفهان شرق، امسال راهپیمایی باشکوهی در سراسر کشور با محوریت استکبار ستیزی و اعلام انزجار از بیگانگان با شعار کوبنده مرگ بر آمریکا برپاشد.

دانش آموزان همپای معلمان و دیگر اقشار جامعه با در دست داشتن پلاکارت هایی با محتوای ( مرگ بر آمریکا، جلوی نفوذ دشمنان را بگیرید، هیهات منٌا الذله و اطاعت از رهبر معظم انقلاب) از اوایل صبح امروز در راهپیمایی شرکت کرده و با مشت هایی گره خورده ثابت کردند که هرگز زیر بار ذلت و ظلم نخواهند رفت.

یکی از موضوعات قابل توجه در راهپیمایی امسال بستن سربند یاحسین(ع) و یا زهرا(س) بر پیشانی دختران دانش آموز با هدف، ادامه دادن راه سالار شهیدان در تمامی مراحل زندگیشان بود زیرا امام حسین(ع) و 72 تن از یاران باوفایش زیر بار ذلت نرفته و در مقابل لشگر ظلم و ستم ایستادند.

حضور دختران با حجاب برتر در این روز به نشانه استقامت در برابر تهاجم فرهنگی غرب بر دختران ایران زمین بود، زیرا خوب می دانستند که امروز روز حضور همه جانبه در صحنه مبارزه با استکبار و دفاع از ارزش های خود در مقابله با جنگ نرم دشمن است.

IMG_4003

*امروز با شعار کوبنده خود از حق مظلوم دفاع میکنیم

زهرا خلفی دانش آموز مدرسه موعود ناحیه 6 اصفهان در حالی که پوستر مطیع امر رهبر بودن در دست داشت به خبرنگار ما گفت: هدف اصلی در این حضور، ادامه دادن راه دانش آموزانی است که 13 آبان سال 57 مردانه در برابر ظلم به پا خواستند و در برابر دخالت های بی جای آمریکا راهپیمایی کرده و به خاک و خون کشیده شدند.

وی با تاکید بر حرکت پشت سر ولایت فقیه اظهار کرد: تا آخر پای کشور خواهیم ایستاد و در همه صحنه های اعلام  می کنیم که مطیع امر رهبر کشور حضرت امام خامنه ای مدظله العالی هستیم.

زهرا خلفی با توجه به شعار ما می توانیم و لزوم ماندن در سنگر علم و دانش افزود: برای تحقق شعار ما می توانیم می بایست با تلاش و کوشش بسیار، در کلاس درس حضور یافته و سستی در این مسیر به خود راه ندهیم.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان حافظ کشور در برابر نفوذ بیگانگان باشند، خاطرنشان کرد: از مسئولان می خواهیم با تکیه بر قرآن از نفوذ بیگانگان به کشور جلوگیری کرده و در مقابل هر گونه ددمنشی دشمنان غربی بایستند.

IMG_4023

*با دیدن جوانان در راهپیمایی اشک شوق ریختم

شهربانو ستاری بانوی شرق اصفهانی که با در دست داشتن پلاکارت مرگ بر آمریکا حس خوبی داشت، گفت: این روزها با حضور در ایام الله و دیدن نشاط در جوانان این شهر، یاد روزهای سال 57 و 58 کشور خواهم افتاد که چه گل هایی توسط رژیم منحوس شاهنشاهی به خاک و خون کشیده شدند.

وی اظهار کرد: اشک شوق در دیدن دانش آموزان می ریزم زیرا اینها ادامه دهنده راه همان دانش آموزان شهید سال 57 هستند.

بانوی شرق اصفهانی از مسئولان درخواست حفاظت از کشور در برابر دشمنان را داشت و در این رابطه افزود: جوانان را بزرگ بشماریم زیرا این ها اینده سازان مملکت هستند و کشور را محکم نگه داریم تا به دست بیگانگان نیفتد.

IMG_4025

*13 آبان یادآور برائت از استکبار است

حجت الاسلام روح الله امینی به خبرنگار ما گفت: به دشمنان اعتماد نداریم و با مشت های گره خورده ثابت می کنیم که مانند نسل سالهای جنگ، حضور محکم در صحنه داریم و شعار مرگ بر استکبارمان ترک نخواهد شد.

وی ادامه داد: قطعا حضور اگاهانه و با بصیرت ملت ایران پشت سر رهبری می تواند نقشه های شوم دشمن را نقش بر آب کند.

مدیر کانون محبان حضرت فاطمه(س) خاطرنشان کرد: براساس دستورات قران آمادگی خود را در زمینه های نظامی، اقتصادمقاومتی و بصیرت بخشی به مردم و همچنین حفظ وحدت بالا می بریم تا بتوانیم بر اصول انقلابمان استوار باشیم.

117

 

*اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کنیم

مرضیه جواهری از مدرسه همدانیان در گفتگو با تریبون ازاد اصفهان شرق، با صدای بلند گفت: در برابر دشمنان که به اسلام آسیب رساندند باید ایستاد و نباید اجازه داد که دشمنان بر ما حکومت کنند.

وی رعایت حجاب را مورد تاکید ائمه اطهار خواند و اظهار کرد: ما با رعایت حجابمان به همگان ثابت می کنیم که پیرو حضرت زهرا و حضرت زینب هستیم و نمی گذاریم فرهنگ غربی بر ما نفوذ کند.

مرضیه جواهری تاکید کرد: برای پیشرفت کشورم ایران دفاع می کنم تا بتوان اقتصاد مقاومتی مد نظر حضرت اقا را به درستی به عمل برسانیم.

IMG_4029

* مسئولان اعتبار بیشتری به بحث پرورش دهند

اعتباریان رئیس ناحیه 6 اصفهان با اشاره به حضور باشکوه جوانان در راهپیمایی گفت: حضور مسئولان در بین جوانان، نمایش حضور نسل قدیم با نسل چهارم انقلاب در کنار هم با آرمان حفظ انقلاب و جمهوری اسلامی ایران است.

وی با ذکر خواسته ای از مسئولان اظهار کرد: از مسئولان افزایش اعتبارات در راستای بالا بردن محتوای امور پرورشی را داریم تا بتوان با دست باز برای حضور جوانان در این صحنه های استقبال کنیم.

رئیس اموزش و پرورش ناحیه جی تاکید کرد: وظیفه ما آشنا کردن جوانان با مسائل نظام جمهوری اسلامی است و در این راه مسئولان رده بالاتر باید دراین رابطه ما را یاری کنند.

IMG_4026

*کشورمان را خودمان بسازیم

مهدیه عرب زاده دانش آموز مدرسه نمونه دولتی آسیه با حضور در تریبون ازاد اصفهان شرق، گفت: حدف حفظ نظام و ادامه دادن مسیر شهداست و به این خاطر آماده در میدان هستیم و حماسه می آفرینیم.

وی با تاکید بر یک خواسته از مسئولان، اظهار کرد: جوانان را با آرمان های شهدا و یوم الله اشنا کنیم و محوریت ها و محتویات را به درستی نشان دهیم.

مهدیه عرب زاده تاکید کرد: هدف اصلی این است که کشور را خودمان بسازیم و دست به آمریکا ندهیم.*

IMG_4028

به گزارش اصفهان شرق، آنچه در بین حاضران در تریبون آزاد سایت، مهم و مورد تاکید قرار داده شد، حضور در تمامی صحنه ها و تبعیت از ولایت فقیه است. همچنین مسئولان و دیگر اقشار از مسئولان خواستار جلوگیری از نفوذ بیگانگان و دل بستن به جوانان داخل کشور شدند.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.