سرویس: غیر تولیدی » دریافتی 09:16 - پنجشنبه 28 آذر 1392

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری اصفهان:

تمامی اقلام مورد نیاز شب یلدا در بازارهای روز فراهم است

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: اجناس مورد نیاز شب یلدا به خصوص میوه و آجیل در میدان و بازارهای روز کوثر شهرداری فراهم است.

13920927000189_PhotoA

به گزارش اصفهان شرق به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای روابط عمومی شهرداری اصفهان، رضا حکیم فعال با بیان این مطلب اظهار کرد: تمامی اقلام مورد نیاز شهروندان برای احیای سنت شب یلدا در بازارهای روز کوثر فراهم شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی با اشاره به کیفیت و قیمت مناسب اقلام ارائه‌شده در بازارهای روز تصریح کرد: نرخ میوه در بازارها و میدان میوه و تره‌بار به طور میانگین 5 تا 30 درصد پایین تر از مغازه‌های سطح شهر است.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با اشاره به نظارت بازرسان این سازمان بر بازارهای روز تصریح کرد: بازرسان سازمان روزانه بر نرخ میوه‌ها و اجناس ارائه‌شده در بازارهای روز نظارت دارند تا شهروندان میوه مورد نیاز خود را بدون نگرانی از میدان مرکزی و بازارهای روز سازمان میادین تهیه کنند.

حکیم فعال تاکید کرد: شهروندان نیز می‌توانند در صورت مشاهده تخلف در بازارهای روز موضوع را با سامانه 137، شماره پیامکی 3000139090 و یا شماره تلفن 2208473 گزارش دهند تا تخلف در اسرع وقت پیگیری شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.