سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 00:46 - چهارشنبه 13 آبان 1394

فرمانده حوزه دانش آموزی شهید مطهری جلگه:

49 شهید دانش آموز جلگه ای، گواه روشنی بر استکبار ستیزی جوانان است

حسن کنعانی گفت: امیدواریم نسل آینده ما نیز ادامه دهندگان یاران شهید خود و رهنمودهای مقام معظم رهبری در جهت مبارزه با اقدامات ظالمانه مستکبران باشند.

فرمانده حوزه دانش آموزی شهید مطهری جلگه در گفت و گو با خبرنگار اصفهان شرق از هرند گفت: دانش آموزان و معلمان بخش جلگه در روز 13 آبان روز دانش آموز که همزمان با سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و تبعید حضرت امام خمینی( ره ) در مراسم راهپیمایی که در سطح شهرها وروستاهای بخش برگزار می شود، شرکت خواهند کرد.

حسن کنعانی با بیان اینکه آشنایی دانش آموزان با اقدامات استعمارگرانه کشورهای مستکبر در مقابله با انقلاب اسلامی و کشورهای اسلامی از مهمترین اهداف برگزاری این مراسم است، اعلام کرد: این مراسم در سطح شهرها و روستاهای بخش جلگه از ساعت 9 صبح روز چهار شنبه برگزار می شود که تا 11 صبح ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: وجود 49 دانش آموز و فرهنگی شهید بخش جلگه می تواند گواه روشنی بر استکبار ستیزی جوانان این بخش باشد که امیدوار هستیم نسل آینده ما نیز ادامه دهندگان یاران شهید خود و رهنمودهای مقام معظم رهبری در جهت مبارزه با اقدامات ظالمانه مستکبران باشند.

کنعانی برنامه‌های این راهپیمایی را سرود در رابطه با موضوع استکبار ستیزی، آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل و سخنرانی امام جمعه و قرائت بیانیه اعلام کرد و گفت: برنامه‌هايی نیز از سوي ادارات به همين مناسبت در مسیر راهپیمایی تدوين و طراحي شده كه طبق روال در سطح شهرها و روستاهاي بخش انجام مي شود.

وی درپایان ضمن دعوت از اقشار و آحاد مختلف ملت به ویژه نسل جوان و دانش‌آموزان انقلابی برای حضور پرشور و گسترده در تظاهرات سراسری 13 آبان ماه و سردادن شعار«مرگ بر آمریکا»، گفت: این حضور ثابت می‌کند که ملت همچنان پیوند خود را با عاشورا و کربلا حفظ و به تأسی از مولا و رهبر سازش‌ناپذیر خود امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) حفظ و در برابر نظام سلطه ایستاده و آماده است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.