سرویس: تولیدی » خبر پوششی 22:08 - دوشنبه 11 آبان 1394

در جلسه گراميداشت 13 آبان مطرح شد؛

حضور یکپارچه مردم ورزنه در راهپیمایی استکبار ستیز 13 آبان

مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گفت: استکبار ستیزی و زنده نگه داشتن محتوای این روز در اذهان جوانان، باید مد نظر همگان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه، جلسه گراميداشت مراسم 13 آبان روز جهاني مبارزه با استكبار عصر امروز با حضور جمعی از مسئولان بخش بن رود در برگزار شد.

بخشدار بن رود با توجه به اهمیت زنده نگه داشتن این روز به برنامه ریزی و همکاری همه دستگاه های اجرایی سطح بخش اشاره و گفت: به منظور برگزاری باشکوه مراسم 13 آبان همه ارگان ها باید به صورت منظم حضور پیدا کرده تا بتوان هر چه بهتر در گرامی داشت این روز عمل کرد.

مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي به ديدگاه هاي مقام معظم رهبري در راستای مبارزه با استکبار جهانی اشاره و اظهار کرد: لزوم استکبار ستیزی و زنده نگه داشتن محتوای این روز در اذهان جوانان، باید مد نظر همگان قرار گیرد.

حجت الاسلام كريمي محوریت برنامه های این روز را استکبار ستیزی عنوان و افزود: کمیته های برنامه ریزی اعم از دانشجویی، تبلیغات اسلامی و هیات مذهبی با شکل گیری به موقع در روز 13 آبان به اجرای کیفی و کمی برنامه ها بپردازند تا بتوان برنامه ای در شان این روز به اجرا گذاشت.

وی با اشاره به شروع راهپیمایی راس ساعت 30/9 روز چهارشنبه از عموم مردم جهت حضور در برنامه دعوت به عمل آورد و گفت: دانش آموزان به یاد شهدای دانش آموز این روز و همچنین فرهنگیان، دانشجویان و عموم مردم شهر با حضور خود در این راهپیمایی از محل میدان شهرداری تا گلزار شهدای شهر ورزنه با آرمان های امام راحل و شهدای این شهر تجدید میثاق خواهند بست.

گفتنی است طی برنامه ای هماهنگ در روز جمعه 15 آبان دانشجویان و دانش آموزان به صورت یکپارچه و منسجم در میعادگاه نماز جمعه حضور می یابند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.