سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 18:00 - یکشنبه 10 آبان 1394

ریئس اداره اوقاف جلگه و جرقویه:

هدف اصلی اوقاف ترویج سبک زندگی قرآنی در جامعه است

حسین اکبر گفت: بهترین راهکار ترویج سبک زندگی قرآنی در جامعه را پرداختن به فعالیت های قرآنی است که باید در بین همه افراد جامعه نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از جرقویه علیا، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه جلگه و جرقویه با اشاره به انجام مسابقات قرآنی در بخش ها با هدف ترویج روحیه قرآنی گفت: همه مسئولان باید در راستای ترویج فرهنگ و روحیه قرآنی در بین نسل جوان تلاش کنند زیرا قرآن درس زندگی را به همه نسل ها ارائه می دهد.

حسین اکبر هدف از برگزاری مسابقات قرآن را گسترش فعالیت های فرهنگی قرآنی و بکار گیری آموزه ها و مفاهیم قرآنی در زندگی فردی و اجتماعی دانست و اظهار کرد: هدف اصلی این مسابقات ترویج سبک زندگی قرآنی است و سطح اجرای این مسابقات در ادارات با حضور خواهران و برادارن قرآنی در رشته های مختلف از جمله ترتیل و مفاهیم به اجرا گذاشته می شود.

وی افزود: بهترین راهکار ترویج سبک زندگی قرآنی در جامعه، پرداختن به فعالیت های قرآنی در کلیه زمینه ها می باشد و زمانی که یک رفتار در جامعه نهادینه شود آن رفتار نیازمند ساختار ایرانی اسلامی است.

اکبر تعالیم روح بخش قرآن را از بهترین زمینه های قرآنی در یک جامعه عنوان کرد.

وی برگزاری مسابقات در بین کارکنان آموزش و پرورش و موسسات فرهنگی قرآنی جرقویه علیا را مطلوب خواند و تصریح کرد: شرکت بیش از 100 قاری خواهر و برادر و همچنین حضور در رشته های ترتیل، قرائت، حفظ و مفاهیم یکی از نمونه های برگزاری این مسابقات است.

گفتنی است، مسابقات سراسری مرحله شهرستانی با حضور قاریان قرآن و اساتید و همچنین مسئولان محلی در مدرسه فاطمیه شهر حسن آباد برگزار شد.
شایان ذکر است این مسابقات در سه بخش جلگه، جرقویه سفلی و جرقویه علیا برگزار شده و برگزیدگان این سه بخش به مرحله استانی راه خواهند یافت.

DSC05277

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.