سرویس: غیر تولیدی » نقلی 07:10 - جمعه 08 آبان 1394

حمایت تمام قد رسانه های ضدانقلاب از «قمه‌زنی»

اقدام تازه تشیع انگلیسی و صدای آمریکا برای تبلیغ قمه زنی + عکس

محمدرضا هدایتی که از میهمانان ثابت صدای آمریکا است، به کمک بازوی رسانه‌ای غرب تمام همت خود را برای گسترش بدعت قمه زنی به کار گرفته است.

به گزارش اصفهان شرق؛ محمدرضا هدایتی که از میهمانان ثابت صدای آمریکا است، به کمک بازوی رسانه‌ای غرب تمام همت خود را برای گسترش بدعت قمه زنی به کار گرفته است.

سایت جنبش مقابله با رسانه‌های بیگانه(امپراتوری دروغ) نوشت: محمد هدایتی از به اصطلاح روحانیون مقیم لس آنجلس و از نزدیکان سید صادق شیرازی و مدیر تلویزیون ماهواره‌ای سلام با انتشار عکسی از خود در صفحه فیس بوک به ترویج قمه زنی پرداخته است.
این روحانی نما که مورد حمایت دولت ایالات متحده است از جمله روحانیونی است که در سال‌های اخیر به ترویج عقاید خرافی درصددند که چهره دین اسلام و مذهب شیعه را تخریب نمایند.
1302627_713
محمد هدایتی در وسط تصویر با قمه در دست دیده می‌شود
وی که از میهمانان ثابت صدای آمریکا می‌باشد چند سال پیش در این شبکه خبری در برنامه‌ای با موضوع آئین و سنت های عزاداری شیعیان، تمام همت خود را برای گسترش بدعت قمه زنی در بین عزادارن به کار گرفت.
وی در این برنامه مدعی شد: صدها کتاب و سخنرانی در خصوص اصالت عمل قمه زنی در عزاداری‌های ما دیده می‌شود و حکومت ایران با ممانعت از قمه زنی در اصل مقابل شیعه ایستاده است!
وی در این برنامه با معرفی قمه زنی به عنوان سنت قدیمی شیعیان، قمه زنی را عامل گسترش روحیه شجاعت و ایثار و فداکاری عنوان نمود و اعلام داشت که به همین منظور قمه زنی در آمریکا آزاد می باشد و شیعیان به راحتی می‌توانند در خیابان های آمریکا به عزاداری و قمه زنی بپردازند.
این درحالیست که پارلمان انگلیس در تلاش است با تصویب لایحه‌ای اجتماع مجمع جهانی شیرخوارگان و برگزاری این مراسم عاطفی ایام محرم و عاشورا را در انگلیس ممنوع کند و پارلمانی های انگلیس معتقدند که اجتماع مجمع جهانی شیرخوارگان در راستای ترویج خشونت است. در شرایطی که داعش؛ القاعده و دیگر گروه های تکفیری در عراق و سوریه و لیبی و دیگر کشورها از انجام هیچ گونه خشونت و جنایتی ابایی ندارند و با این اعمال خود چهره رحمانی اسلام را خشونت آمیز جلوه می‌دهند، روباه پیر همچنان قمه زنی را آزاد و مراسم عاطفی شیرخوارگان حسینی را ممنوع می‌کند.
1302628_401
همچنین در بریتانیا هر ساله دولت این کشور برای برگزاری مراسم قمه زنی تدارک خاصی را فراهم می کند و از پلیس این کشور می خواهد که امنیت کامل این مراسم را به عهده بگیرد .
و البته گفتنیست، به مناسبت عاشورای حسینی، تعدادی از شیعیان مقیم لندن خیمه‌ای برای قمه زنی ترتیب دادند که یک آمبولانس هم برای ارائه خدمات احتمالی پزشکی به این افراد در محل حاضر بود.
همچنین چند سال پیش نیز بی‌بی‌سی فارسی با پخش مستندی در خصوص قمه‌زنی تمام همت خود را برای عمومی جلوه دادن قمه زنی در بین شیعیان ایران به کار گرفت.
لازم به ذکر است که همه مراجع و علمای شیعه همواره بر پرهیز از هرگونه اقدامی که موجب وهن شیعه می‌شود تاکید داشته‌اند و از مهم‌ترین مصادیق این مسائله که همواره بر پرهیز از آن چه در نهان و چه در مجامع عمومی تاکید شده قمه‌زنی است.
 منبع:مشرق
دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.