سرویس: چند رسانه ای » طنز و کاریکاتور 10:11 - پنجشنبه 28 آذر 1392

کمیک استریپ های سجاد جعفری:

کاریکاتورهای زیبا از سبک زندگی

سجاد جعفری قصد دارد سبک زندگی های مثبت گذشته را در قالب کاریکاتور (کمیک استریپ) با موضوعات مختلف یاد آوری و با امروز مقایسه نماید. در این مجال به بررسی موضوع تغذیه نسل امروز می پردازیم

سایت حرف تو ، نوشت: سجاد جعفری قصد دارد سبک زندگی های مثبت گذشته را در قالب کاریکاتور (کمیک استریپ) با موضوعات مختلف یاد آوری و با امروز مقایسه نماید. در این مجال به بررسی موضوع تغذیه نسل امروز می پردازیم.

comic-yadesh-bekheir-11-(ghaza) (1)_0

کل قسمتهای یادش به خیر اون وختا(+)

شماره قسمت

تصویر

 موضوع

قسمت اول

فرهنگ نیوز قصد دارد سبک زندگی های مثبت گذشته را در قالب کاریکاتور (کمیک استریپ) با موضوعات مختلف یاد آوری و با امروز مقایسه نماید.  در این مجال به موضوع مصرف گرایی می پردازیم

مصرف گرایی

قسمت دوم

فرهنگ نیوز قصد دارد سبک زندگی های مثبت گذشته را در قالب کاریکاتور (کمیک استریپ) با موضوعات مختلف یاد آوری و با امروز مقایسه نماید. در این مجال به موضوع کسب و کار می پردازیم.

کسب و کار

قسمت سوم

فرهنگ نیوز قصد دارد سبک زندگی های مثبت گذشته را در قالب کاریکاتور (کمیک استریپ) با موضوعات مختلف یاد آوری و با امروز مقایسه نماید. در این مجال به موضوع فرهنگ دیروز و امروز می پردازیم.

فرهنگ دیروز و امروز

قسمت چهارم

فرهنگ نیوز قصد دارد سبک زندگی های مثبت گذشته را در قالب کاریکاتور (کمیک استریپ) با موضوعات مختلف یاد آوری و با امروز مقایسه نماید. در این مجال به موضوع همسایه و فرهنگ همسایه داری خواهیم پرداخت

همسایه داری 

قسمت پنجم 

فرهنگ نیوز قصد دارد سبک زندگی های مثبت گذشته را در قالب کاریکاتور (کمیک استریپ) با موضوعات مختلف یاد آوری و با امروز مقایسه نماید. در این مجال به موضوع اخلاق ورزشی و قهرمانی می پردازیم.

اخلاق پهلوانی

قسمت ششم 

فرهنگ نیوز قصد دارد سبک زندگی های مثبت گذشته را در قالب کاریکاتور (کمیک استریپ) با موضوعات مختلف یاد آوری و با امروز مقایسه نماید. در این مجال به موضوع وضعیت تعلیم و تربیت می پردازیم.

وضعیت تعلیم و تربیت 

قسمت هفتم

فرهنگ نیوز قصد دارد سبک زندگی های مثبت گذشته را در قالب کاریکاتور (کمیک استریپ) با موضوعات مختلف یاد آوری و با امروز مقایسه نماید. در این مجال به موضوع خواستگاری و ازدواج جوانان  می پردازیم.

ازدواج جوانان

قسمت هشتم

فرهنگ نیوز قصد دارد سبک زندگی های مثبت گذشته را در قالب کاریکاتور (کمیک استریپ) با موضوعات مختلف یاد آوری و با امروز مقایسه نماید. در این مجال به بررسی ابعاد دیگری در موضوع خواستگاری و ازدواج جوانان می پردازیم.

خواستگاری

قسمت نهم 

فرهنگ نیوز قصد دارد سبک زندگی های مثبت گذشته را در قالب کاریکاتور (کمیک استریپ) با موضوعات مختلف یاد آوری و با امروز مقایسه نماید. در این مجال به بررسی موضوع نحوه برگزاری مجالس عروسی می پردازیم.

تجمل گرایی آغاز زندگی مشترک

قسمت دهم 

فرهنگ نیوز قصد دارد سبک زندگی های مثبت گذشته را در قالب کاریکاتور (کمیک استریپ) با موضوعات مختلف یاد آوری و با امروز مقایسه نماید. در این مجال به بررسی موضوع تجمل گرایی آغاز زندگی مشترک جوانان می پردازیم.

 تجمل گرایی آغاز زندگی مشترک2

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.