سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 12:38 - چهارشنبه 06 آبان 1394

رئیس آموزش و پرورش جرقویه علیا:

13 آبان نمایش استکبار ستیزی دانش آموزان خطه کویر است

ریئس آموزش و پرورش جرقویه علیا در آستانه روز 13 آباد گفت: مسئله استکبار ستیزی یکی از اهداف ریشه ای شکل گیری انقلاب اسلامی بوده و هست و خواهد بود.

ریئس آموزش و پرورش منطقه جرقویه علیا در آستانه فرا رسیدن روز 13 آبان و مبارزه با استکبار در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق گفت: مسئله استکبار ستیزی یکی از اهداف ریشه ای در شکل گیری انقلاب اسلامی ایران است و اصولا نظام اسلامی با استکبار و ظلم سر سازش نداشته و نخواهد داشت.

عباس نوریان با بیان این مطلب که حرکت جبهه حق در مقابل نظام های استکباری ریشه تاریخی دارد، اظهار کرد: در زمان انبیاء همگی در کنار دعوت به پرستش الهی با ظلم و نظام های استکباری به مبارزه می پرداختند و همه عملکردشان برای ترویج ارزش های الهی و دینی بود.

وی مبارزه با آمریکا به عنوان شیطان بزرگ را در راس استکبارستیزی خواند و افزود: در انقلاب اسلامی ایران مبارزه با استکبار جهانی بیشتر در برابر شیطان بزرگ یعنی آمریکای جهانخوار رخ نمایانده است و همین امر هر ساله در مراسم هایی نظیر 13 آبان جلوه میکند.

نوریان ادامه داد: آمریکا در دهه های اخیر به عنوان سمبل استکبار و قلدر مابی مطرح گردید و در تمام کشورهای جهان به تنوعی مشغول ظلم و تجاوز و زیاده خواهی است و جا دارد تا این موارد را به دانش آموزان بازگو کنیم.

ریئس آموزش و پرورش منطقه جرقویه علیا با اشاره به درپیش بودن مناسبت 13 آبان تصریح کرد: این روز موقعیت مناسبی است تا آحاد جامعه و بالخص دانش آموزان عزیز از زوایای مختلف با نظام های استکباری آشنا شده و به وظایف خود در قبال آنان واقف شوند.

وی با تاکید بر بازگو کردن فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: آموزش و پرورش جررقویه علیا نیز با نصب العین قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری در کنار سایر مردم غیور کشور روز 13 آبان با برگزاری راهپیمایی پر شور انزجار خود را از نظام های استکباری و طاغوتی نشان خواهند داد و معلمین عزیز نیز در روزهای متنهی به این روز تاریخی در کلاس های درس دانش آموزان عزیز را با این مناسبت ها ی مهم و تاریخی آشنا خواهند کرد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.