سرویس: غیر تولیدی » نقلی 06:00 - سه شنبه 05 آبان 1394

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج ) استان اصفهان:

شهدای جبهه مقاومت پیرو شعار هیهات من الذله امام حسین (ع) بودند

غلامرضا سلیمانی گفت: اگر امروز شهید خیزاب‌ها و شهید همدانی‌ها در جبهه مقاومت به شهادت می‌رسند پیرو همان شعار هیهات من الذله امام حسین (ع) در روز عاشورا است. مگر امروز ما شمر و یزید زمان و اعوان‌وانصار آن‌ها را در سرزمین‌های عراق، سوریه و یمن نمی‌بینیم؟

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از صاحب نیوز, فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در مراسم هفتمین روز خاک‌سپاری شهید مدافع حرم سرهنگ پاسدار مسلم خیزاب، ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و شهادت مدافعان و نگهبانان حریم ولایت را خدمت مقام معظم رهبری و عموم مردم تسلیت عرض کرد.

سردار غلامرضا سلیمانی عنوان داشت: همه ما متنعم به نعمت اباعبدالله الحسین هستیم و انقلاب اسلامی ایران با پیروزی انقلاب خود که نشأت‌گرفته از قیام عاشورا بود موجب ایجاد بیداری اسلامی و موج جدید استکبارستیزی در جهان شد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی توانست قلب‌های مسلمان‌ها را برای ایجاد جبهه‌ای واحد در مقابل اسراییل جنایتکار همراه کند. وی با اشاره به سخن امام خمینی (ره) که فرموده بودند: رژیم صهیونیستی این غده سرطانی باید از صحنه روزگار محو شود، بیان کرد این شعار نبود بلکه راهبردی برای نظام جمهوری اسلامی است.

وی همچنین یادآور مصاحبه چند روز پیش تونی بلر نخست‌وزیر سابق انگلیس که گفته بود داعش محصول اشغال عراق و افغانستان است و اعتراف این شخص به‌اشتباه خود در این زمینه شد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) با اشاره به اینکه استکبار جهانی از زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید تمام توان خود را به میدان آورد تا محور نابودی اسراییل را از بین ببرد ابراز کرد: مقام معظم رهبری با دقت و شجاعت راهبرد تعریف‌شده ضد رژیم منحوس صهیونیستی امام (ره) را عملیاتی نمودند تا جایی که رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین هم آسایش و آرامش نداشته باشد.

وی ادامه داد: استکبار جهانی با ورود به سوریه، لبنان، فلسطین (سرزمین‌های اشغالی) و راه انداختن جنگ‌های هشت‌روزه و سی‌وسه روزه می‌خواستند سیاست بلند حضرت امام (ره) را برای جهان اسلام دچار فروپاشی کنند تا محور مقاومت اسلامی را بشکنند و این کشورها را تحت استعمار غرب و آمریکای جنایتکار قرار دهند.

غلامرضا سلیمانی تصریح کرد: اگر امروز شهید خیزاب‌ها و شهید همدانی‌ها در جبهه مقاومت به شهادت می‌رسند پیرو همان شعار هیهات من الذله امام حسین (ع) در روز عاشورا است. مگر امروز ما شمر و یزید زمان و اعوان‌وانصار آن‌ها را در سرزمین‌های عراق، سوریه و یمن نمی‌بینیم؟

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان تأکید نمود: قدرت نظام جمهوری اسلامی توانسته تهدید را از پشت مرزهای جغرافیایی و سیاسی خود به دلیل ویژگی‌های و پتانسیل درونی خودش به مرزهای سواحل مدیترانه ببرد. رزمندگان اسلام چه اهل سنت و چه اهل تشیع از کشورهای منطقه، دورتر از مرزهای ایران اسلامی در حال دفاع از انقلاب اسلامی هستند.

وی یادآور شد: شهید سرهنگ پاسدار مسلم خیزاب و امثال ایشان باافتخار، علاقه‌مندی و اشتیاق در سایه مدیریت ولایت‌فقیه، در جبهه‌های مقاومت حضور پیدا می‌کنند و باارزش‌ترین داشته خود یعنی جانشان را مثل امام حسین (ع) ویاران باوفایشان در دفاع از اسلام و عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب (س) تقدیم می‌کنند.

سلیمانی متذکر شد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند: مراقب نفوذ آمریکا و مراقب نفوذ استکبار از راه‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی به درون کشور باشید.

وی با اشاره به ورود وزیر سابق خارجه انگلیس در پوشش توریست ادامه داد: این شخص برای به دست آوردن و برآورد راه‌های احتمالی برای نفوذ استکبار در کشور در استان‌های مختلف ایران حضور پیداکرده است.

در پایان سردار غلامرضا سلیمانی ضمن تشکر از اقشار مختلف مردم که در این مراسم حضور داشتند، بار دیگر شهادت شهید بزرگوار مسلم خیزاب را به خانواده محترم این شهید والامقام تسلیت و تبریک عرض گفت.

دیروز عصر مراسم هفتمین روز خاک‌سپاری شهید سرهنگ پاسدار مسلم خیزاب فرمانده گردان یا زهرا (س) لشکر ۱۴ امام حسین (ع) در خیمه حسینی گلستان شهدا اصفهان برگزار شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.