سرویس: غیر تولیدی » نقلی 10:19 - دوشنبه 04 آبان 1394

با پیگیری دانشجویان

ورود جک استراو به دانشگاه هنر اصفهان ممنوع شد

مسئول نهاد رهبری دانشگاه هنر اصفهان گفت: نه برای بازدید بلکه تحت هیچ عنوانی اجازه ورود جک استراو به این دانشگاه داده نخواهد شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ حجت‌الاسلام سید محمد تقی ابطحی در رابطه با حضور جک استراو در دانشگاه هنر اصفهان اظهار کرد: ظاهرا وی در اصفهان حضور دارد ولی بحث حضور ویژه‌اش در دانشگاه نبوده و گفته شده که قرار است استراو بازدیدی از این دانشگاه داشته باشد.

وی افزود: بحث حضور ویژه وی در این دانشگاه به کلی مطرح نبوده و صرفا قرار بر بازدید جک استراو از این دانشگاه بود که بر اساس اعلام مسئولان حراست دانشگاه مجوزی برای ورود این فرد به دانشگاه هنر اصفهان صادر نشده است.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه هنر اصفهان در ادامه تاکید کرد: به انتظامات دانشگاه ابلاغ شده نه برای بازدید بلکه با هیچ عنوانی اجازه ورود جک استراو به دانشگاه را ندهند.

ابطحی در رابطه با اینکه پیش از این چه گروهی هماهنگی حضور وی در دانشگاه هنر را انجام داده، تصریح کرد: هیچ هماهنگی با دانشگاه انجام نشده و بحثی در رابطه با حضور وی مطرح نشده است، فقط قرار بوده استراو به عنوان یک توریست از ساختمان‌های تاریخی دانشگاه هنر بازدید کند که این مسئله نیز منتفی است.

منبع:فارس

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.