سرویس: غیر تولیدی » دریافتی 21:10 - یکشنبه 03 آبان 1394

بیانیه بسیج دانشجویی ناحیه امام علی(ع) پیرامون سفر استراو به اصفهان:

دانشجویان شرق اصفهان نسبت به خنده میهمانان غربی هوشیار باشند/ استراو نماینده واقعی استعمار پیر است

دفتر بسیج دانشجویی ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) طی بیانیه ای سفر وزیر خارجه اسبق انگلیس به اصفهان را با هدف خاص بیگانه عنوان کرد.

به گزارش اصفهان شرق، دفتر بسیج دانشجویی ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) پیرامون سفر جک استراو وزیر خارجه اسبق انگلیس به اصفهان بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:
بسمه تعالی
برای یافتن راه درست و پیشروی و حرکت رو به جلو، یک ملت می بایست همواره تاریخ خود را رصد کند چرا که گذشته چراغ راه آینده است. گاهی نمی توان از تاریخ به این سادگی عبور کرد گاهی نمیتوان از همه اتفاقاتی که روزگاری بر ما گذشته است به یکباره گذشت بویژه آن جایی که مسبب واقعی آن هیچگاه زبان به عذر خواهی نیز نگشاده باشد . گاهی نمی توان از مردم خواست گذشته را بدون هیچ کندوکاوی به بایگانی اذهانشان بسپارند. همین ها می شود تجربه و میراث یک ملت و همین می شود تاریخ یک ملت.

انگلیس از آن دسته کشورهایی است که در تاریخ ما چهره زیبایی ندارد حتی گاه زشت و ناپسند. روباه پیر و استعمارگر. تاریخمان می گوید از دخالت های گاه و بیگاه آن، مگر می شود فراموش کرد پیمان پاریس و جدا کردن افغانستان از ایران را، قرارداد های حیله گرانه دارسی و تالبوت، رژی و رویترز را …. انحراف انقلاب مشروطیت ایران و ایجاد نوع دیگری از دیکتاتوری و مردم آزاری، سال ها سلطه بر منابع طبیعی و دزدی و غارت سرمایه ایران و اشغال کشورمان در جنگ جهانی علیرغم بیطرفی و تحمیل قحطی و گرسنگی و بیماری و مرگ و میر هزاران نفر را. کدامیک را به فراموشی بسپاریم کدامیک ….

و باز تاریخمان می گوید نقشه شوم انگلیس برای فرار رضاخان و روی کار اوردن پسرش محمد رضا، نقش اشکار و مستقیم در کودتای سیاه 28 مرداد، حمایت ها و کمک های مالی و معنوی از صدام در جنگ تحمیلی 8 ساله و یاری او در به خاک و خون کشاندن سرزمین مان ، پناه دادن به نویسنده مرتد و موهن به قران و اسلام سلمان رشدی ملعون و نجس و دخالت در نا ارامی های پس از انتخابات سال 1388 و حمایت های بی دریغ از فتنه و فتنه گری در ایران که بدون شک هدفی جز سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نداشته و ندارند. این ها تنها بخشی از کارنامه ننگین و شرم آور این کشور پادشاهی است و البته این روزها همکاری با آنانی که نمیخواهند مردممان در پیشرفت هسته ای گام بردارند و دم از بمب اتم و تهدید نظامی می زنند.

سفر جک استراو وزیر خارجه اسبق انگلیس به ایران و اصفهان را نمی توان بدون هدف و غرض دانست چرا که به گفته رهبر انقلاب دشمن از راه نفوذ و رخنه فرهنگی و سیاسی تلاش می کند تا حتی پس از برجام و توافقاتی که این روزها بین ایران و کشورهای غربی صورت گرفته است راههای دیگری را برای ورود به ایران باز کند هدفشان مشخص است آن ها می خواهند از هر راهی برای انحراف انقلابمان استفاده نمایند که زهی خیال باطل.

مردم و بویژه دانشجویان دانشگاه های شرق شهرستان اصفهان باید هوشیار باشند تا مبادا زرق و برق و خنده میهمانان غربی ما را غافل از هدف واقعی دشمن کند فراموش نکنیم که روباه پیر خصلت کشوری است که همواره در صدد حیله گری و توطئه چینی برای مقابله با نظام اسلامی بوده است این را می توان در حوادث سال های اخیر منطقه در افغانستان و عراق و سوریه و …. دید. استراو را مردم ایران خوب میشناسند و دانشجویان که قشر نخبه و تاثیر گذار جامعه هستند بیشتر می شناسند او بدون شک نماینده واقعی استعمار پیر است که هدفش نیز همان هدف انگلیس است چه می خواهد در لباس یک دیپلمات باشد یا با خانواده و در لباس میهمان.

از این روی ما نیز به نوبه خود از دانشگاهیان و دانشجویان می خواهیم که مجدانه و دقیق تلاش نمایند که مبادا پای عنصر نامطلوب و نامیمون استعمار به پای دانشگاهایمان باز شود که اگر این گونه شد چراغ سبزی است به ورود دوباره بیگانگان و دعوت برای اقدامات اشتباه دیگر و چه بسا آن گاه باید میزبان سران آن ها نیز باشیم آن گاه جواب تاریخ را چه می بایست داد و جواب شهدای عزیزمان را چه باید داد.

از طرف دفتر دانشجویی ناحیه امام علی (ع) و پایگاه های دانشجویی دانشگاههای: پیام نور جرقویه علیا، آزاد نیک اباد، پیام نور ورزنه، پیام نور هرند، پیام نور تودشک، پیام نور کوهپایه، دانشگاه آزاد هرند، علمی کاربردی هرند و جهاد کشاورزی کبوتر اباد

والسلام علیکم و رحمه الله برکاته

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.