سرویس: غیر تولیدی » نقلی 09:10 - یکشنبه 03 آبان 1394

بیانیه سازمان بسیج مستضعفین درباره نامه امام خامنه ای؛

بسیجیان وظیفه خود می دانند با جدیت، اجرای دقیق فرمان ولایت را پیگیری نمایند

بسیجیان ضمن تجدید بیعت با امام خامنه ای دام ظله، به توصیه در این خصوص بسنده نمی کنند و وظیفه خود می دانند در هر جا و هر موقعیتی که هستند با جدیت، اجرای دقیق فرمان را پیگیری نمایند.

به گزارش اصفهان شرق؛ سازمان بسیج مستضعفین در بیانیه ای اعلام کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الحسین (ع): «أَلا إِنَّ الدَّعِی  بْنَ الدَّعِی  قَدْ رَکَزَ بَیْنَ اثْنَتَیْنِ بَیْنَ السِّلَّهِ وَ الذِّلَّهِ وَ هَیْهاتَ مِنَّا الذِّلَّهُ»

در ایام نهضت خونین حضرت اباعبدالله الحسین (ع)  بار دیگر  پژواک فریاد حق طلبانه  سرور آزادگان برقلم فرزند برومند آن حضرت، امام سید علی خامنه ای درجهان طنین انداز شد و تفسیر روزآمدی ازهیهات منا الذله را به جهانیان ارایه داد.

فرمان ولایت مثل همیشه روشن وصریح، وحدت بخش و موجب دلگرمی اهل ایمان و یأس و سرخوردگی کافران و منافقان بود.

نه تنها متن نامه رهبری الهی مان به رییس جمهور در خصوص برجام سراسر حکمت آمیز و فوق العاده حساب شده و متین است، بلکه حتی ترتیبات و مقدمات آن استثنایی و منحصر به فرد است و فقط در نظام مبتنی بر ولایت می توان رفتاری این چنین حکیمانه را شاهد بود. پرهیز از شتابزدگی در تصمیم با وجود انتظارات فراوان طرف های مختلف و فشارهای سنگین روانی،  فرصت دادن به دستگاه های مسؤل برای رسیدگی به پرونده، ایجاد شرایط برای فهم دقیق نمایندگان مردم از ماجرا، فرصت دادن به منتقدان برای رو کردن نقاط ضعف برجام و روشن شدن نقاط ضعف ریز و درشت برجام، پیشگیری از اتفاقات خطرناک و غافلگیرانه، و حفظ  وحدت و آرامش کامل با وجود همه این آزادی ها و نکات فراوان دیگری که هر یک، نشان بارزی از حکمت و عقلانیت است، هر ناظر منصفی را وامی دارد که پیش از هر اظهار نظری در این مورد زبان به شکر الهی بگشاید وهزاران بار خدا را بخاطر نعمت بی بدیل ولایت سپاس گوید.

در این گردنه های حساس که با همه وجود درک می کنیم چرا امام راحل (ره) آنقدر بر پشتیبانی و اطاعت از ولایت تأکید داشت و اگر ولایت نبود چه بلاهای عجیبی بر سر ملت می آمد.

آفرین بر ملت ایران که قدر این نعمت بزرگ را می داند و با اطاعت مستمر و حضور فداکارانه در اجرای فرامین و استمرار جهاد با استکبار جهانی این قدرشناسی را اثبات می کند و جا دارد  که دولتمردان نیز این چنین کنند.

توقف یا کند شدن بخش های مهمی از صنعت پیشرو و افتخار آمیز هسته ای و مهمتر از آن تن دادن نمایندگان کشوری متمدن و انسانی چون ایران، به نشست و برخاست با نمایندگان رژیمی وحشی و جنایتکار و انعکاس تصاویر آن در جهان بهای اندکی نبوده که ملت ایران در این عرصه پرداخته است. اگر قرار باشد در قبال این هزینه های سنگین  لااقل تحریم ها بطور کامل لغو نشود، این یک معامله غبن خواهد بود، که حتی اگر فرمانی هم در کار نباشد از حیث حقوقی باطل است.

ملت ایران حق دارد که تضمین های قوی برای تحقق این وعده طلب کند، چرا که خاطرات تلخ خیانت ها و  پیمان شکنی های مکرر رژیم آمریکا را در حافظه تاریخی خود دارد. قرارداد 1359 الجزایر، تنها یکی از این عهد شکنی هاست؛  برابر قرارداد الجزایر آمریکا می بایست پول های بلوکه شده ایران را در ازای دریافت گروگان های لانه جاسوسی به ایران می پرداخت ولی با گذشت 35 سال از آن قرارداد، آمریکا با استناد به تفسیر خود از آن، اموال ایران را پس نمی دهد وشکایت 35 ساله ایران به دیوان بین المللی لاهه هم بی نتیجه مانده است، اگر باز هم چنین سادگی کنیم چه پاسخی داریم بدهیم.

اگر دستاورد این همه امتیازاتی که داده ایم، دادن فرصت های بیشتر برای بازی دشمن با برگ تحریم و بهانه جویی های جدید باشد، اگر دستاورد این امتیازات بزرگ به جای رفع تحریم های ایران، نجات اقتصاد ورشکسته  امریکا با ورود به بازار ایران و به تبع بازارهای منطقه و باز شدن مجدد راه چپاول اموال ما باشد، اگر ثمره دادن این امتیازات مجال بیشتر دشمن برای سوءاستفاده از ایران برای سرکوب بیداری اسلامی باشد، چه پاسخی خواهیم داشت؟

ای کاش در مراحل مذاکرات، دیپلماسی قدرتمند تری بکار بسته می شد، تا این ملاحظات را که قبلاً هم در قالب خطوط قرمز تذکر داده شده بود در متن برجام می گنجاندند؛ اما حال که  برجام با این نقاط ضعف پیش روی ماست راهی جز دقت عمل و هوشیاری در برخورد با این سند نداریم؛ کوچکترین غفلت ازاین فرمان مقام معظم رهبری  بسیار خطرناک و نابخشودنی است.

بسیجیان ضمن تجدید بیعت با امام خامنه ای دام ظله، به توصیه دراین خصوص بسنده نمی کنند و وظیفه خود می دانند در هر جا و هر موقعیتی که هستند با جدیت، اجرای دقیق فرمان  را پیگیری نمایند.

ملت هوشیار ایران که بیش از 230هزار شهید و صدها هزار جانباز در راه مبارزه با ظالمان آمریکایی داده است، اجازه نخواهد داد که فضای پس از مذاکرات، فرصتی برای نفوذ و بازگشت سلطه استعمارفراهم آورد و با زیرکی مثال زدنی خود شرایط پس از مذاکرات را به فرصتی برای رسوایی و شکست نهایی آمریکای جنایتکار و پیشروی بیشتر در تمامی عرصه ها تبدیل خواهد کرد.

اینک تمام بهانه ها برای پرداختن به کار اصلی یعنی اقتصاد مقاومتی از میان برداشته شده و با فرصت گسترده ای که برای آزمودن راه های دیگر در اختیار مسؤلان قرار گرفته، اینک مردم حق دارند بهره مندی از یک اقتصاد پیشرو و حل مشکلات اقتصادی را مطالبه کنند.

وَلاَ تَهِنُوا وَلاَ تَحْزَنُوا وَأَنتُمُ الأَعْلَوْنَ إِن کُنتُم مُّؤْمِنِینَ (آل عمران 139)

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

اول آبانماه 1394 سازمان بسیج مستضعفین

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.