سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:11 - شنبه 02 آبان 1394

رئیس انجمن حمایت از کشاورزان شهرستان اصفهان:

کشاورزان بحران خشکسالی را با استقامت امام حسین می گذرانند

رئیس انجمن حمایت از کشاورزان شهرستان اصفهان گفت: کشاورزان با پیروی از امام حسین (ع) راه استقامت ایشان را در این برهه زمانی خشکسالی ادامه می دهند.

به گزارش اصفهان شرق؛ حسین محمدرضایی در خصوص واقعه عاشورا، اظهار داشت: هر كس واقعه كربلا و آن چه را كه در آن روز اتفاق افتاد بخواند و يا کسی برای وی بازگو کند، به طور حتم از آنچه بر سر امام حسين (ع) و بارانش گذشته، عميقا محزون و متاثر خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه امام حسین (ع) اسوه استقامت، ایستادگی و مقاومت است، بیان داشت: امام حسین (ع) درسی در طول تاریخ به مسلمانان داد که باعث نجات و رهایی اکثر ره جویان طریقت معرفت شده است.
رئیس انجمن حمایت از کشاورزان شهرستان اصفهان به سخن امام خمینی مبنی بر اینکه “محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است” اشاره کرد و گفت: امام حسین با احیاء دینش، توانست با انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر، اسلام رو به تنزل را زنده کند و همچنان که روزگار می گذرد این سرزندگی ادامه دارد.
وی با تاکید بر اینکه کشاورزان نیز با پیروی از امام حسین (ع) راه استقامت را در این برهه زمانی خشکسالی ادامه می دهند، بیان داشت: با این وجود از بی توجهی و بی مدیریتی های صورت گرفته گلایه دارند و در مقابل این موضوع سکوت نمی کنند و از مجاری قانون پیگیر اتفاقات ناخوشایند هستند.
محمدرضایی افزود: با وجود اقدامات و پیگیری هایی که توسط مسئولان این حوزه انجام شده همچنان می طلبد متولیان امر حسینی وار حق اصفهان را مطالبه کنند.

منبع:ایمنا

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.