سرویس: تولیدی » خبر پوششی 10:23 - پنجشنبه 30 مهر 1394

مدیر راه و شهرسازی جرقویه:

کاهش اعتبارات راه و شهرسازی طی سال های اخیر/ اولویت بندی را مد نظر قرار دهیم

جلسه ای در خصوص بررسي مشكلات نقاط حادثه خيز راه هاي ارتباطي بخش بن رود با هدف خروج از تهدیدات جاده های پرخطر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه، صبح امروز جلسه اي به منظور هماهنگي سفر بازديد مدير كل راه و شهرسازي استان اصفهان از بخش بن رود و جمع بندي مسائل، پيشنهادات و مشكلات پيرامون نقاط حادثه خيز راه هاي ارتباطي داخل بخش برگزار شد.

بخشدار بن رود طی سخنانی با تاکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره امام حسین(ع) گفت: ماه محرم كتابي گران بها است كه چگونه زيستن و چگونه مردن را به انسان مي آموزد و همه این مراسم ها بايد زمينه ساز ترويج احكام و شرايع اسلامي باشد.

رئیس اداره راه جرقویه از سفر مدیرکل راه و شهرسازی استان به شرق اصفهان در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: در تلاشيم تا بسياري از مشكلات بخش به نحو احسن برطرف شود و می طلبد تا مسئولان مناطق با بررسی دقیق عوامل خطر جاده ای ما را در این امر یاری کنند.

حافظ فرقان اظهار کرد: در حوزه راه و شهرسازي طي چند سال اخير به شدت با كاهش اعتبار مواجه بوده ايم به نحوي كه طي سال جاري در خصوص اجراي پروژه هاي جديد با محدوديت و ممنوعيت مواجه شدیم بنابراين بايد طرح ها و پروژه ها را به گونه اي سازماندهي و اولويت بندي نماييم تا با همين اعتبار جزئي بتوان پروژه هاي داراي اولويت را به اجراء رساند.

وی با اشاره به اینکه در برخی جاده ها باید آزادسازی هایی دقیق انجام شود، بیان کرد: تأمين روشنايي ورودي و خروجي روستاها تا شاع 100 متري را در برنامه كار خود گنجانده ايم لیکن در رابطه با ازادسازی جاده های این مسیر باید دهیاری ها نهایت همکاری را داشته باشند.

******************************

لازم به ذکر است، برخی مسیرها سال هاست تیتر رسانه ها و شبکه های اجتماعی قرار گرفته و وعده های هر ساله مسئولان در تکمیل جاده های پرخطر به اخباری خنثی مبدل شده است، در این خصوص گاها مسئولان از عدم اعتبار و عابران از خطرات جاده سخن می گویند. در این رابطه می طلبد تا مسئولان حداقل اخبار برخی وعده های خود به رسانه را مرور کنند تا بیشتر در جریان کار قرار گیرند.

سفر مسئولان استانی و کشوری به شرق اصفهان زمانی با برکت است که مردم، مدتی پس از پایان سفر مسئول مربوطه، رسیدن به مطالبات خود را حس کرده و فرصتی برای طرح مشکلات و بررسی موانع شود.

IMG_0107 IMG_0109 IMG_0118

 

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “کاهش اعتبارات راه و شهرسازی طی سال های اخیر/ اولویت بندی را مد نظر قرار دهیم”

  1. حاج ولی گفت:

    سلام
    با تشکر از اصفهان شرق به پاس درج اخبار و پیگیری های مستمر
    و عرض سلام و خدا قوت خدمت جناب آقای مهنس حافظ فرقان و همکاران ارجمندشان به جهت تلاش های شبانه روزی در سطح محدوده گسترده ای که در حیطه وظایف دارند و تمنای توفیق برای خدمت رسانی بیشتر و تشکر ویژه بابت تکمیل جاده نصرآباد – محمدآباد و فراهم کردن زمینه تردد بلافاصله پس از تکمیل
    امید است جاده نصرآباد – امام زاده علی اکبر که به علت قدمت و عرض کم و فرسودگی و تردد زیاد در زمره محورهای حادثه خیز است نیز در دستور کار قرار گیرد و ضمن ترمیم و تعریض محور موجود ؛ باند دیگر نیز اضافه شود تا ضمن کاهش ترافیک جنوب و شرق کلان شهر اصفهان زمینه رونق شرق فراهم شود.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.