سرویس: اخبار شهرستان » براآن جنوبی 15:12 - سه شنبه 28 مهر 1394

همراه با ورزش شرق اصفهان؛

ضیافت پنالتی در شب قهرمانی تیم ارژن خوراسگان تا راهیابی امید روران به فینال لیگ فوتبال

ارژن خوراسگان با غلبه بر شهدای گمنام نصر آباد قهرمان مسابقات لیگ فوتسال امید شهرستان اصفهان شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش اصفهان شرق، با برگزاری دیدار فینال لیگ فوتسال امید تیم ارژن خوراسگان توانست عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند.
در دیدار پایانی این مسابقات که به میزبانی شهر نیک آباد برگزار شد دو تیم با قوت در دیداری جذاب به مصاف هم رفتند.

حاشیه ای در کارت قرمز

در این مسابقه ابتدا این تیم خوراسگان بود که توانست با یک گل پیشه بگیرد اما این تازه ابتدای دیداری پرگلی را می رساند و تیم نصر آباد با 3 گل از حریف خود جلو افتاد، در این دیدار پر حاشیه بازیکن تیم خوراسگان در لحظات پایانی نیمه اول با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد و تیم نصر آباد توانست از این فرصت استفاده کند و گل دیگری را به ثمر برساند اما تیم خوراسگان که از تجربه بازیکنان حرفه ای ربهره می برد پا عقب نکشید و توانست گلهای عقب افتاده را جبران کند و تا ثانیه های پایانی نیز برتری شش بر هفت را از آن خود کرد اما ضربه سنگین بازیکن نصر آباد در دقایق پایانی کار را به تساوی کشاند و این ضربات مرگ بار پنالتی بود که می بایست تیم قهرمان را مشخص کند.

DSC_0114

در ضربات پنالتی دو تیم تا ضربه دوم مساوی بودند اما این بار درخشش دروازبان تیم ارژن بود که ضربه پنالتی حریف را مهار کرد تا کاپیتان تیم ارژن با زدن آخرین ضربه پنالتی و گل کردن این توپ بتواند عنوان قهرمانی مسابقات لیگ فوتسال امید شهرستان اصفهان را از آن خود و تیم ارژن کند.

قضاوت این دیدار جذاب بر عهده آقایان مهدی احمدی ،محمد علی میری ،مصطفی امینی و حسین صانعی بودند کی بی شک قضاوت خوبی را از خود بجا گذاشتند.

DSC_0042

در پایان این دیدار و در مراسمی زیبا از برترین های این دوره تجلیل و به تیم قهرمان کاپ، مدال و احکام قهرمانی اهدا گردید. در پایان این دوره تیم ارژن خوراسگان عنوان قهرمان این مسابقات را از آن خود کرد، پرسپولیس حسن آباد به عنوان تیم اخلاق این دوره معرفی شد و بازیکن فنی محمد حسین عرب مختاری از تیم شهدای گمنام نصر آباد ،بازیکن اخلاق علی شریفی از تیم طلای سادات ورزنه و آقای گل مهدی محسنی از تیم کاله اژیه با زدن 12 گل معرفی شدند که جوایز خود را از دست مسئولین تحویل گرفتند.

DSC_0050
آمار کلی این مسابقات به شرح زیر است:

تعداد تیمهای حاضر در مسابقات: 8 تیم
تعداد مسابقه: 15 مسابقه
تیم قهرمان: ارژن خوراسگان
تیم اخلاق: پرسپولیس حسن آباد
آقای گل مسابقات: مهدی محسنی از تیم کاله اژیه با زدن 12 گل
بهترین بازیکن از لحاظ فنی: محمد حسین عرب مختاری از تیم شهدای گمنام نصر آباد
بهتری بازیکن از لحاظ اخلاقی: علی شریفی از تیم طلای سادات ورزنه

DSC_0292
تعداد گلهای زده شده در مسابقات: 73 گل
تعداد کارت زرد: 22 کارت زرد
تعداد کارت قرمز: 9 کارت قرمز
بهترین خط حمله در مسابقات: شهدای گمنام نصر آباد : 21 گل زده
بهترین خط دفاع در مسابقات: بران استار با 4 گل خورده
ضعیف ترین خط حمله: طلای سادات ورزنه: 2گل زده
ضعیف ترین خط دفاع: شهدای گمنام نصر آباد: 14 گل خورده

DSC_0223
فینالیست های لیگ فوتبال جوانان شهرستان اصفهان معرفی شدند
امید روران از بخش مرکزی و نیروی دهقان رهنان گام به فینال مسابقات لیگ فوتبال شهرستان اصفهان گذاشتند.

با برگزاری دیدار های نیمه نهایی لیگ فوتبال جوانان شهرستان اصفهان فینالیست های این مسابقات معرفی شدند. دیدار های نیمه نهایی این مسابقات با دیدار تیمهای امید روران و نوژن خوراسگان آغاز شد که در همان ثانیه های ابتدایی این تیم روران بود که از غفلت مدافعان استفاده کرد و اولین گل این مسابقه را به ثمر رساند.

حاشیه ای بر هفته پر گل

در ادامه دو تیم در دیداری متعادل و جذاب به دروازه های هم حمله کردند که حتی تیم روران صاحب یک ضربه پنالتی نیز شد و این ضربه را از دست داد و تیم خوراسگان نیز نتوانست از حملات خود استفاده کند و این دیدار در پایان با هم تک گل تیم خوراسگان به پایان رسید و اولین فینالیست این دوره معرفی شد اما در دیگر دیدار دو تیم نیروی دهقان رهنان و پدیده ورزنه به مصاف هم رفتند که این دیدار برعکس دیدار قبلی پر گل از آب در آمد.

DSC_0074

تیم نیروی دهقان در همان نیمه اول با زدن سه گل از حریف خود پیش افتاد تا امید زیادی به رسیدن به فینال پیدا نمایند اما نیمه دوم آبستن حوادث دیگر شد و تیم پدیده توانست دو گل را جبران نماید اما تا دقایق پایانی نتوانست گل مساوی را به ثمر برساند و در پایان دیگر فینالیست این دوره تیم نیروی دهقان رهنان شد. دیدار فینال این مسابقات بعد از ایام محرم برگزار خواهد شد.

DSC_0320 DSC_0241 DSC_0052 DSC_0090

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.