اصفهان شرق

ساخت خیمه های عاشورایی با دستان فرزندان راشنانی/ تصاویر

کدخبر: 79009
1394/07/28 در ساعت 12:21

به گزارش اصفهان شرق، جوانان روستای راشنان از توابع براآن جنوبی با ابتکاری زیبا و به دلیل اینکه روستایشان در مسیر راه چندین روستای دیگر واقع شده است، اقدام به ساخت خیمه هایی با نماد عاشورایی در قسمت ورودی روستا کردند.

این اقدام با استقبال بسیار خوب مردم روستا و همچنین مسافران گذری روبه رو شد به نحوی که گاها مدت ها وقت صرف دیدن از این اقدام جوانان می شود.

هاجر کاظمی از بسیجیانی که سابقه خوبی در کارهای فرهنگی دارد به خبرنگار ما گفت: در برابر برخی تبلیغات سوء دشمن، باید به جوانان بها داد تا با هنر خود به سمت و سوی برنامه های دینی و مذهبی بروند و هنر را در راه عاشورا به کار گیرند.

وی ادامه داد: هر زمان که علم دین بالا می رود عده ای ناراحت می شوند و عده ای بی تفاوت از ان رد می شوند و در این صورت وظیفه همه متولیان فرهنگی است که اهداف قیام امام حسین(ع) را به جوانان مخصوصا در روستاها یاد دهند.

کاظمی در پایان با ابراز خرسندی از حرکت فرهنگی دینی کودکان روستای راشنان برای اولین مرتبه در منطقه تاکید کرد: باید هوشیار و در برابر دسیسه های دشمن با برنامه عمل کنیم تا دینمان ضربه نخورد و در این راه جوانان و اقدامات خودجوش دینی را بها دهیم.

11 787 46466 78787878 8787878787