سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:12 - سه شنبه 28 مهر 1394

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان مطرح کرد

جایگاه مطلوب سوادآموزی در استان اصفهان

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: با پیگیری‌ها و تحقیقات انجام‌شده، به این نتیجه دست پیدا کردیم که خوشبختانه سوادآموزی از جایگاه مطلوبی در استان برخوردار است.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، محمدحسن قائدی‌ها در نشست یک‌روزه همفکری و بررسی طرح (راهنمای ناظر سوادآموزی) گفت: با پیگیری‌ها و تحقیقات انجام‌شده، به این نتیجه دست پیدا کردیم که خوشبختانه سوادآموزی از جایگاه مطلوبی برخوردار است.

وی افزود: با توجه به هدایت، نظارت و توانمندی‌های موجود در میان نیروهای انسانی، استان اصفهان در جذب نیرو از وضعیت خوبی برخوردار است که امیدواریم بتوانیم در این زمینه رشد بیشتری داشته باشیم.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان با اشاره به‌سختی کار و تأکید فراوان قرآن کریم بر پاداش این عمل تصریح کرد: در این راستا باید از تمام کسانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند قدردانی کرد و برای رسیدگی به مشکلات این قشر گام‌های اساسی برداشت.

قائدی‌ها بیان کرد: نظارت و ارزیابی در عملکرد سازمان باید به‌صورت مداوم صورت بگیرد و از سوی دیگر نیز اهداف آن سازمان باید در فرایند اجرایی دیده شود چراکه سازمانی که نتواند اقدام به ارزیابی عملکرد خود نماید، سازمانی پویا نخواهد بود و بر همین اساس محکوم‌به شکست خواهد شد.

وی جذب و انتخاب نیروهای انسانی در این زمینه را بسیار با اهمیت ذکر کرد و اظهار کرد: در این راستا باید افرادی که از توانمندی بالایی برخوردار هستند، انتخاب شوند چراکه تجربه نشان داده است که داشتن علاقه در میان نیروهای انسانی تأثیرات مثبتی در پیشرفت فعالیت آن‌ها خواهد داشت.

منبع:فارس

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.