سرویس: غیر تولیدی » نقلی 13:13 - یکشنبه 26 مهر 1394

ورود داعش به ایران؟+تصاویر

به تازگی ادعایی مبنی بر ناکامی نیروهای داعش در ورود به کشور و دستگیری آنها از سوی مأموران امنیتی در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش اصفهان شرق؛ به تازگی ادعایی مبنی بر ناکامی نیروهای داعش در ورود به کشور و دستگیری آنها از سوی مأموران امنیتی در فضای مجازی منتشر شده است.

3693976_354

به منظور جلوگیری از گسترش شایعات مجازی در شبکه‌های اجتماعی، مهم‌ترین و جدیدترین شایعه منتشر شده در فضای مجازی که توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی نقل می‌شود را در بسته خبری «از شایعه تا واقعیت» بررسی می‌کنیم.

3693968_411

به تازگی ادعایی مبنی بر ناکامی نیروهای داعش که قصد ورود به کشور را داشتند و دستگیری آنها از سوی مأموران امنیتی به همراه تصاویری مرتبط با همین موضوع در فضای مجازی منتشر شده است که در ادامه می‌خوانید:

3693978_702

«ورود ناکام داعش به ایران؛‌ دم بچه‌های اطلاعات و نیروی انتظامی گرم؛ ۲۴ ساعته آماده باشن، ببینید فقط چه جوری می‌خواستن بیان تو ایران؛‌ جای صندلی راننده و تو سپر ماشین.»

3693979_714

اما براستی ادعای مطرح شده در خصوص ورود ناکام نیروهای داعشی به ایران صحت دارد؟!

تصاویر فوق مربوط به دستگیری داعشی‌ها در مرزهای ایران است؟! ادعا و شایعه ورود نیروهای داعشی اخیر برای چندمین بار است که از سوی افراد معلوم‌الحال منتشر و به دلیل ناآگاهی کاربران شبکه‌های اجتماعی بازنشر می‌شود.

3693980_493

گفتنی است تصاویر جدیدی که منتسب به ورود داعشی‌ها به ایران است مربوط می‌شود به قاچاق مهاجرین آفریقایی به اروپا.

همچنین تصویر مربوط به درگیری نیروی انتظامی نیز مربوط می‌شود به بازداشت سارقان بانک مسکن اصفهان در ۲۰ خرداد سال جاری.

منبع:باشگاه خبرنگاران

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.