سرویس: سیاسی » بین الملل 18:30 - سه شنبه 26 آذر 1392

مهم‌ترین اخبار امروز رسانه‌های مجازی و مکتوب کشور

زمستان و روسیاهی به هوای اصفهان/ در بست اعتراض/ نماینده زن مسافرکش مجلس/ رمزگشایی‌فارس‌/ فتاوای عجیب جنسی وهابیت/ کرمان رفتن هاشمی

خواندنی‌ترین اخبار داخلی امروز را در قالب بسته اصفهان شرق بخوانید.

سرویس فضای مجازی و رصد پایگاه خبری تحلیلی اصفهان شرق :به منظور سهولت در ارائه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها و روزنامه‌های روز کشور به مخاطبان خود، مهم‌ترین اخبار این رسانه‌ها را به صورت روزانه در یک بسته خبری آماده و منتشر می‌کند. در ادامه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها و روزنامه‌های کشور در روز سه شنبه ۲6/۹/۱۳۹۲ می‌آید:

*زمستان شد و رو سیاهی به هوای اصفهان ماند

صاحب نیوز در اخبار امروز خود به ضرب المثلی اشاره و نوشت: بر اساس آخرین پیش‌بینی ها همزمانی کاهش دما با سکون هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت از روز چهارشنبه با افزایش آلاینده‌ها شاخص آلودگی هوا را در شرایط ناسالم قرار میدهد تاباز هم سیاهی آلودگی جای سفیدی برف را در شب های سرد زمستانی بگیرد.

اینجا را حتما کلیک کنید.

*رمزگشایی‌فارس‌ازتعطیلی‌یک‌سفارتخانه

52ad68b16f346

اگر چه انگلیسی‌ها با معرفی کاردار غیرمقیم مدعی آغاز دوره جدیدی از روابط با ایران پس از تشکیل دولت روحانی شده‌اند اما شیطنت‌های روباه پیر برای حریص نشان دادن ایرانی‌ها برای این ارتباط پایان ندارد.

فارس در ادامه اینجا نوشت.

*استاد اخلاق و فتاوای عجیب جنسی وهابیت کیست؟+فیلم

457581_989

سایت مشرق در گزارش مبسوطی به معرفی چند تن از مفتی های وهابی و فتاوای عجیب‌شان پرداخته و می‌نویسد: مفتی‌های وهابی که خود را مدعی پیاده کردن احکام اسلام می‌دانند، فتاوای عجیبی در خصوص مسائل جنسی دارند.

ادامه گزارش را اینجا بخوانید.

*هاشمی چرا به کرمان می‌رود؟

image30427

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به منظور شرکت در مراسم سالگرد حجت الاسلام هاشمیان امام جمعه فقید رفسنجان به استان کرمان سفر می کند.

دانا در ادامه در این صفحه نوشت.

*دربست اعتراض!

image30282

وطن امروز در صفحه اول خود نوشت: اظهارات توهین‌آمیز مشاور‌عالي رئيس‌جمهور خشم تاکسیرانان‌تهران، مشهد و تبريز را برانگیخت.

ادامه اعتراض را اینجا بخوانید.

*حرکت میلیونی زائران حسینی(ع) به سمت کربلا

IMG09530907

کیهان منتشر کرد: میلیون‌ها زائر اربعین امام حسین(ع) از سراسر عراق با پای پیاده و یا سواره حرکت خود را به سمت کربلای معلی آغاز کردند.

جهت مشاهده کل مطلب اینجا کلیک کنید.

* نماینده زن مجلس که مسافرکشی می کرد/عکس

IMG17321075

مجله ی مهر نوشت:یکی از زنان انقلابی کشور که سابقه سه دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی هم در کارنامه خود دارد از مسافرکشی خود در سالهای گذشته برای حل مشکلات اقتصادی چند خانواده خبر داده است.

ادامه را اینجا بخوانید.

 

 

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “زمستان و روسیاهی به هوای اصفهان/ در بست اعتراض/ نماینده زن مسافرکش مجلس/ رمزگشایی‌فارس‌/ فتاوای عجیب جنسی وهابیت/ کرمان رفتن هاشمی”

  1. محمدصادق گفت:

    مرضیه حدیدچی از زنان نمونه انقلاب بود که هنوز خاطره های زیبایش در صندلی داغ یادم هست..
    ممنون از یادآوری خاطره ها

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.