اصفهان شرق

ایران از نظر قدرت نظامی در منطقه حرف اول را می زند

کدخبر: 78451
1394/07/24 در ساعت 17:18

به گزارش اصفهان شرق از اژیه، حجت الاسلام شاهمیری در خطبه های نماز جمعه شهر اژیه با تسلیت ماه خون و قیام ماه محرم به پیشگاه امام زمان (عج) و رهبر انقلاب و ملت بزرگ ایران گفت : سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (علیه السلام) در واقعه ی عاشورا با شعار هیهات منا الذله درس آزادگی و پایمردی را به پیروان خود آموخت ؛ کسانی که خود را دانش آموخته ی مکتب امام حسین (علیه السلام) می دانند باید با تاسی از امام و مقتدای خود زیر بار ظلم و ذلت دشمن نروند .
ایشان ضمن اشاره به نقشه ی دشمن جهت نفوذ در کشور ایران عنوان داشت : دشمنان این ملت به قدرت ایران پی برده اند و می دانند که با جنگ و تحریم نمی توان ایران را تسلیم کرد ؛ آنها توافق هسته ایی را بهانه ایی مناسب برای نفوذ در کشور ما برای کسب منافع ومقاصد می دانند و این نقشه ی شوم را رهبر انقلاب در بیانات خود در دیدار دولتمردان و ملت مکرر هشدار داده اند .
ایشان با انتقاد از نحوه تصویب برجام در مجلس شورای اسلامی گفتند برای بررسی برجام کمیسیون خاص تشکیل شد که اعضای آن با تشکیل جلسات طولانی و استفاده از کارشناسان نقاط قوت و ضعف این توافق را مورد بررسی قرار دادند ولی در روز رای گیری نظرات این کمیسیون مد نظر قرار نگرفت . ایشان خاطرنشان کرد: باید مراقب باشیم که طرف مقابل ما عهدشکن است و در برابر آنان هشیار بود و در صورت نقض این توافق ملت ایران بیشترین ضرر را می نماید .
نماینده ولی فقیه در شهر اژیه اجرای سریع و دقیق سیاست اقتصاد مقاومتی را نیاز اساسی کشور ایران بیان نمود و گفت : رهبر گرانقدر انقلاب در دیدار نخبگان از مهاجرت دانشمندان و دانشجویان به خارج از کشور و فرار مغزها و از برخی از اساتید که آنان را به این امر تشویق و ترغیب می کنند گلایه نمودند واز نخبگان خواستند در زمینه اجرای اقتصاد مقاومتی با استفاده از اقتصاد دانش بنیان همت بگمارند .
ایشان در ادامه عنوان داشتند : رئیس جمهور در گزارش سالانه خود از خروج اقتصاد کشور از رکود خبر دادند ولی چند روز پیش چهار وزیر دولت طی نامه ایی رکود شدید را در اقتصاد به ایشان هشدار دادند . امروز دولت تدبیر و امید باید تمام همت خود را اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی بگمارد تا اقتصاد ایران را از این وضعییت نجات دهد .
شاهمیری با اشاره به آزمایش موشک عماد و نمایش پایگاه موشکی زیر زمین سپاه عنوان داشت : امروز ایران از نظر قدرت نظامی در منطقه حرف اول را می زند و این عزت و قدرت از الطاف پروردگار و عنایت امام زمان (عج) می باشد