سرویس: اجتماعی » حوادث 10:00 - جمعه 24 مهر 1394

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور:

دستگیری یک نفر در رابطه با پرونده اسیدپاشی اصفهان

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: تا کنون یک نفر در رابطه با پرونده اسیدپاشی اصفهان دستگیر و به مراجع قضایی تحویل شده است.

به گزارش اصفهان شرق؛ حسین ذوالفقاری که به همراه وزیر کشور به اصفهان سفر کرده است روز پنجشنبه به ایرنا گفت: در جریان رسیدگی به پرونده اسید پاشی اصفهان، بر اساس شواهد و مدارک موجود یک نفر مظنون شناسایی و دستگیر شده است.

وی با اشاره به اینکه این فرد از سوی قربانیان اسید پاشی شناسایی شده است، افزود: سایر دلایل و مدارک موجود نیز؛ مظنون بودن این فرد را تقویت می کند.
معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه فرد دستگیر شده در زمینه خرید و فروش موتور سیکلت فعال بوده است، اظهارکرد: همه مدارک جمع آوری شده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

وی ادامه داد: باید منتظر ماند که آیا دلایل و شواهد برای قاضی پرونده قانع کننده است یا خیر؟.
اوایل پاییز سال ۹۳، اسید پاشی بر روی دو بانوی جوان اصفهانی علاوه بر انعکاس گسترده در رسانه های داخلی و خارجی، موجب وحشت در سطح افکار عمومی شهر اصفهان شد .

پس از آن، اقدامات پلیسی، قضایی و امنیتی گسترده ای برای دستگیری عامل یا عاملان این جنایت آغاز شد و پلیس شمار زیادی مظنون را احضار کرد.
تا پیش از اظهارات صریح معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور مبنی بر دستگیری یک مظنون و معرفی به دستگاه قضائی کشور، گزارشی مبنی بر دستگیری عامل اسید پاشی بطور رسمی منتشر نشده بود.

حسین ذوالفقاری معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور روز پنجشنبه همراه با وزیر کشور بمنظور افتتاح مرحله نخست خط یک قطارشهری و بهره برداری از یکصد دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل درون شهری اصفهان و بررسی آخرین وضعیت مصوبات سفر استانی رئیس جمهوری و هیات دولت به اصفهان، وضعیت و شرایط امنیتی استان، بررسی ظرفیت های اقتصادی و تجاری و سرمایه گذاری و راهکارهای موثر در توسعه و ارزیابی اقدامات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اصفهان به این شهر سفر کرد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.