اصفهان شرق

قافله ی عزاداری امام صادق(ع) در شرق اصفهان

کدخبر: 784
1392/06/11 در ساعت 11:53

به گزارش اصفهان شرق: به رسم هر سال در روز شهادت رییس مکتب شیعه قافله عزاداری با حضور انبوه مردم شرق اصفهان برگزار می شود.

حسن آباد در شب شهادت

ویژه مراسم شهادت در مسجد جامع و مسجد امام خميني شهر حسن آباد با حضور مداحان اهل بيت، روحانيون و مردم ولايتي برگزار شد .
محمد علي صادقي در مسجد جامع این شهربه نوحه سرايي در فراق رییس مکتب اهل بیت پرداخت ودر پایان مراسم روضه خوانی  در وصف امام صادق خوانده شد.در مسجد امام خميني حجه الاسلام حاج شيخ علی منصوری مباحثی شیوااز زندگي آن امام همام  ايراد كرد.
DSC01104
منطقه براآن جنوبی -جار

قافله عزاداری امام جعفر صادق (ع) با حضور بیش از 1000نفر از مردم ولایتمدار براآن جنوبی از سه راهی کبوتر آباد به طرف مهدیه جار به راه افتاد.در این مراسم دسته جات عزاداری با در دست گرفتن علم و زنجیر زنی خود را برای حضور در عزاخانه ی امام صادق آماده کردند. در طول مسیر با دادن نذری از این قافله پذیرایی به عمل آمد. در ادامه این قافله به مهدیه رفته و حجت الاسلام انصاری در باب فضایل امام وثواب عزاداری برای اهل بیت سخنرانی کرد. در پایان این مراسم بعد از نماز ظهر و عصر به قید قرعه به شرکت کنندگان در قافله بلیط سفرزیارتی مشهد مقدس اهدا شد.

SAM_0953 SAM_0965 SAM_0982 SAM_0992

هرند

قافله ی عزاداری امام جعفر صادق (ع) در شهر هرند با حضور پرچمداران امام صادق از ساعت 9 صبح روز دوشنبه از چهار راه بانک صادرات آغاز شد.

مسیرعبور این قافله از چهارراه بانک صادرات-میدان سردار امینی-خیابان اسحاق- خیابان قدس-قدس الحسین

تجمع عزاداران در قدس الحسین شهر هرند با سخنرانی حجت الاسلام حسینی خراسانی از قم و روضه خوانی و عزاداری رییس مکتب  است.