سرویس: تولیدی » خبر پوششی 15:48 - چهارشنبه 22 مهر 1394

همراه رسانه شوید؛

موج رسانه ای بهترین تجربه امر به معروف زندگی من …

بهترین تجربه خود از امر به معروف و نهی از منکر را برای انتشار در این رسانه بازگو کنید.

به گزارش اصفهان شرق، امر به معروف یعنی دستور دادن یا توصیه کردن از سوی فرد مسلمان به دیگران به انجام آن‌چه از نظر عقل یا شرع اسلام خوب در نظر گرفته می‌شود و نهی از منکر یعنی دستور دادن یا توصیه کردن از سوی فرد مسلمان به دیگران به انجام ندادن آن‌چه به از نظر عقل یا شرع اسلام بد در نظر گرفته می‌شود. این توصیه گفتاری است و شامل جرح نمی‌شود.

لا يَأمُرُ بِالمَعروفِ و َلا يَنهى عَنِ المُنكَرِ إلاّ مَن كانَ فيهِ ثَلاثُ خِصالٍ : رَفيقٌ بِما يَأمُرُ بِهِ رَفيقٌ فيما يَنهى عَنهُ ، عَدلٌ فيما يَأمُرُ بِهِ عَدلٌ فيما يَنهى عَنهُ، عالِمٌ بِما يَأمُرُ بِهِ عالِمٌ بِما يَنهى عَنهُ؛

امر به معروف و نهى از منكر نكند مگر كسى كه سه خصلت در او باشد: در امر و نهى خود مدارا كند، در امر و نهى خود ميانه‏ روى نمايد و به آنچه امر و نهى مى‏ كند، دانا باشد.

موج رسانه ای بهترین تجربه امر به معروف زندگی من

پایگاه خبری تحلیلی اصفهان شرق، همزمان با روز اول ماه محرم و هفته امر به معروف و نهی از منکر، اقدام به راه اندازی این موج رسانه ای کرده است.

علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند تجربه خود از امر به معروف و نهی از منکر در طول زندگی خود را با ما درمیان بگذارند.

گفتنی است جوایز نفیس و معنوی پس از پایان موج رسانه ای و همزمان با 17 ربیع الاول به نفرات برتر در این موج از سوی متولیان امر اهدا می شود.

با ما همراه شوید با تجربه زندگیتان از روزهای امر به معروف و نهی از منکر

طریقه ثبت تجربه:

از طریق بارگزاری در قسمت دیدگاه ها می توان تجربه خود را به ثبت و پس از بازنگری منتشر می شود

از طریق ارسال ایمیل به ادرس info@esfahanshargh.ir

از طریق ارسال پیام در شبکه های موبایلی ( وات ساپ، تلگرام، سلام، بیسفون) به شماره 09306879399

ثبت مشخصات به همراه شماره تلفن همراه شخص پاسخگو الزامی میباشد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.