سرویس: غیر تولیدی » نقلی 14:04 - سه شنبه 21 مهر 1394

راهکار حاج علی انسانی برای جلوگیری از بدعت‌ در مداحی

مداح اهل بیت گفت: به اعتقاد من باید یک هئیت 100 نفره از مداحان به نام و اصیل جمع شوند تا با استفاده از اعتبار خود یک رای برای محکومیت این افراد صادر شود.

به گزارش اصفهان شرق؛حاج علی انسانی مداح و ذاکر اهل بیت (ع) در رابطه با موضوع ایجاد بدعت در مداحی ها گفت: اگر حرفی نزنیم اتمام حجت نکردیم و در پیشگاه خداوند مسئولیم و گفته می شود که چرا کسانی که سنتی هستند سکوت کردند.

 

وی افزود: وعاظ و هیئت داران ریشه دار و سنت دوست،مراجع تقلید و در نهایت مقام معظم رهبری انظار دارند که برخی موارد رعایت شود ولی متاسفانه تاثیری نداشت و ما همچنان به دنبال این هستیم که از طریق اعلام موجودیت بتوانیم اعتراض خود را نسبت به اینگونه افراد نشان دهیم.

 

این مداح اهل بیت ادامه داد: به اعتقاد من باید یک هئیت 100 نفره از مداحان به نام و اصیل جمع شوند تا با استفاده از اعتبار خود یک رای برای محکومیت این افراد صادر شود.

وی افزود:با تمام این تفاسیر اگر حرفی بر ضد این تفکر زده شود علیه ما موضع گرفته می شود که چرا اعتراض می کنید و این کار پسندیده نیست.در نهایت باید اتمام حجت کرد؛این جریان مورد تایید حقیر نیست و تمام کارهای انجام شده در این جریان وهن،توهین،تخریب و بر خلاف صراط اهل بیت است.

این پیر غلام  اهل بیت  در پاسخ  به این سوال که منشع و منبع تغذیه این بدعت ها کجاست گفت: صراحتا عرض می کنم  که در این جریان بوی فتنه و ردپای اسرائیل و انگلیس کاملا مشهود است و بعضا خود این افراد نیز غافل از این هستند که برنامه دشمنان را اجرایی میکنند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.