سرویس: غیر تولیدی » تنظیمی 00:36 - سه شنبه 21 مهر 1394

با حضور مسئولان کوهپایه؛

جشن دانشجویان جدیدالورود پیام نور کوهپایه برگزار شد/ عکس

مراسم استقبال از دانشجویان جدید الورود با اهداء یک جلد کلام الله مجید به هر یک از دانشجویان جدیدالورود به رسم یادبود در مرکز کوهپایه برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز کوهپایه، مراسم استقبال ویژه دانشجویان جدیدالورود سال 94 با حضور دانشجویان، اساتید، کارکنان دانشگاه، امام جمعه، بخشدار، مسئولین بخش و شهر کوهپایه و همچنین ریاست دانشگاه پیام نور استان اصفهان دکتر یوسفی برگزار شد.

1

در ابتدای مراسم دکتر جعفری ریاست مرکز ضمن عرض خیر مقدم به دانشجویان و میهمانان گزارش کلی از وضعیت دانشگاه را برای حضار ارائه نمود. سپس میهمان ویژه این مراسم جناب آقای دکتر یوسفی در جایکاه قرار گرفته و با توجه به شعار آموزش در همه جا، همه وقت و برای همه کس وضعیت کلی دانشگاه پیام نور کشور را برای حاضران تشریح کرد.

8787

وی همچنین آمار قابل توجه قبولی در دوره های کارشناسی ارشد و دوره دکتری نسبت به سایر مراکز آموزشی را یکی از افتخارات دانشگاه پیام نور کشور عنوان کرد.

25424

جعفری همچنین در خصوص فعالیت بیشتر کانون ها و انجمن های علمی، دانشجوی ابراز داشتند که زمینه بروز استعداد دانشجویان، شکل گیری کانون ها و تشکلات دانشجویی است و این امر در صورتی موفق خواهد بود که تمامی کارکنان و اساتید دانشگاه با دانشجویان همیاری نمایند.

78787878ا

وی همچنین با حضور در غرفه های دانشجویی و بازدید از این غرفه ها به پاس احترام به مقام شامخ شهدا در غرفه ایثار و شهادت ضمن تقدیر و تشکر از دانشجویان، دفتر یاد بود این غرفه را این گونه امضاء کرد:”سلام و صلوات خداوند بر همه شهیدان این انقلاب که در راه دفاع از اسلام و تمامیت ارضی این کشور همیشه سرفراز، جان خود را فدا کردند، سلام بر شهیدان ” در پایان این مراسم که با برنامه های شاد و متنوع همراه بود از دانشجویان و فعالین فرهنگی، دانشجویان محجبه و عفیفه، رتبه های قرآنی و مسابقات ورزشی نیز تقدیر به عمل آمد.

7887878787

لازم به ذکر است، کلیه دانشجویان جدید الورود پس از برنامه استقبال به تفکیک رشته در کلاس های توجیهی با حضور کارشناسان مربوطه و مسوول آموزش شرکت نموده و کارشناسان هر رشته به سوالات دانشجویان پاسخ دادند.

8787878787 787502010101

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.