سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 20:38 - دوشنبه 20 مهر 1394

در همایش دهیاران بخش جرقویه علیا مطرح شد؛

تعیین هیئت مدیره شرکت تعاونی دهیاران در آینده نزدیک

همایش دهیاران جرقویه علیا با حضور بخشدار و دهیاران روستاهای بخش جرقویه با هدف رسیدگی به مشکلات و اهتمام ویژه نسبت به رفع آن تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا، در این جلسه که عصر امروز در محل بخشداری جرقویه علیا برگزار شد، در ابتدا بخشدار با توجه به فرا رسیدن ایام محرم و تسلیت این ایام، بر رعایت بهداشت به منظور اتخاذ تدابیر لازم در خصوص رعایت مسایل امنیتی، بهداشتی در هیات های عزاداری تاکید کرد.

بهزادفر به نقش دهیاران و شرکت تعاونی دهیاری های منطقه در توسعه روستاها اشاره و اظهار کرد: نقش دهیاران و شرکت تعاونی ها در توسعه روستاها بسیار مهم و حساس بوده و انجام به موقع و دقیق وظایف محوله باعث رشد و توسعه روستا می شود.

وی در ادامه ضمن تقدیر از عملکرد دهیاری ها و شرکت تعاونی روستایی بخش بر رعایت قوانین و دستورالعمل های مالی تاکید بسیار داشت.

در ادامه مدیر عامل شرکت تعاونی دهیاری های منطقه افزود: شرکت تعاونی دهیاری ها به صورت رسمی در سال 1389 فعالیت خود را در منطقه آغاز کرده و تا کنون با تعامل و همکاری با دهیاری های منطقه توانسته است بسیاری از پروژه های روستایی را به خوبی به انجام برساند.

علی احمدی با توجه به هدف اصلی ایجاد شرکت تعاونی دهیاری ها، افزود: منبع درآمد پایدار برای شرکت به منظور کمک به دهیاری های منطقه بوده است و ما جهت تحقق این امر با شریک شدن در معدن ماسه بادی منطقه تا حدودی موفق به تحقق یکی از اهداف این شرکت ها شده ایم.

وی در ادامه از نداشتن هیئت مدیره و اعضای فعال شرکت تعاونی دهیاران جرقویه علیا انتقاد کرد و گفت: با برگزاری انتخابات شایسته، هیئت مدیره قوی برای این شرکت انتخاب کنیم تا بتوان منابع در آمدی زیادتری ایجاد کنیم و پشتوانه دهیاران در جهت آبادانی و عمران روستاها باشیم.

دهیاران 11 روستا گزارشی از عملکرد خود را ارائه و در مورد مشکلات روستاها بحث و تبادل نظر کردند.

در ادامه با نظر اکثریت حضار مقرر شد در آینده نزدیک انتخابات هیئت مدیره و اعضای شرکت تعاونی دهیاران منطقه جرقویه علیا برگزار گردد.
DSC04921 DSC04924

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.