اصفهان شرق

درمانگاه تامین اجتماعی نیاز اساسی بخش بن رود است

کدخبر: 7790
1392/09/26 در ساعت 10:05

vcvx

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: مهندس قریشی رئیس بیمه تامین اجتماعی بخش بن رود با حجت الاسلام صادق زاده امام جمعه شهر ورزنه دیدار کرد.

در این دیدار که در دفتر امام جمعه ورزنه انجام شد، حجت الاسلام صادق زاده ضمن خوش آمدگویی با اشاره به اهمیت بیمه اظهار داشت: بیمه مامنی برای آینده افراد میباشد که باید با تلاش مضاعفی که انجام می گیرد بتوان همه افراد جامعه را تحت پوشش بیمه قراداد.

وی درادامه گفت: باید کارفرمایان کشاورزی هم از تسهیلات بیمه استفاده کنند و درجلسات کمیته آب و کشاورزی طرح خوبی ارائه شده است که کارگران بخش کشاورزی که بیش از60سال سن دارند بازنشسته شوند که انشاءالله این طرح به زودی زود اجرایی گردد.

امام جمعه در پایان اظهار داشت: امام جمعه شهر ورزنه گفت: با توجه به آمار بیمه شدگان، مسافت زیاد تا شهر و محرومیت منطقه نیاز به استقرار درمانگاه تامین اجتماعی در بخش از ضروریات منطقه می باشد  تا امکانات مورد نیاز جذب و مردم منطقه از خدمات آن استفاده نمایند.

Vater Markhfghf

درابتدای این دیدار قریشی گزارشی از عملکرد اداره بیمه تامین اجتماعی شعبه ورزنه ارائه نمود.

وی با اشاره به فعالیت های گسترده این اداره گفت: ما در بخش کشاورزی در حال حاضر تعداد1300نفر تحت بیمه داریم که ازخدمات تامین اجتماعی برخوردارهستند.

وی تعداد بیمه شدگان را4800نفر برشمرد و اظهارداشت: دربخش های مختلف همانند قالی بافی، کارگران ساختمانی ، رانندگان وغیره افرادی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستنند که انشاءالله با افزایش این تعداد بتوانیم خدمات شایسته ای را برای مردم منطقه انجام دهیم.

قریشی با اشاره به نوپا بودن اداره گفت: ما الان نیاز به زمینی جهت ساخت ساختمان اداره بیمه تامین اجتماعی داریم.

نیاز دیگر و با توجه با اینکه جمع اصلی و تبعی افراد تحت پوشش ما 12000نفرمی باشند نیاز به استقرار درمانگاه تامین اجتماعی در بخش می باشد و امیدواریم  که با نامه نگاری های انجام شده و پیگیری های امام جمعه این زمین تحویل اداره قرار گیرد تا امکانات مورد نیاز جذب و مردم منطقه از خدمات آن استفاده نمایند.