سرویس: تولیدی » عکس خبری 15:00 - یکشنبه 19 مهر 1394

اینستاگرام؛

عکس/ سردار سلیمانی بر سر مزار «سردار سلیمانی»

تصویری در صفحه اینستاگرام «هواداران حاج قاسم سلیمانی» منتشر شده که ایشان را بر سر مزار شهید «حاج احمد سلیمانی» نشان می دهد.

به گزارش اصفهان شرق؛ تصویری در صفحه اینستاگرام «هواداران حاج قاسم سلیمانی» منتشر شده که ایشان را بر سر مزار شهید «حاج احمد سلیمانی» نشان می دهد.

 

احمد سلیمانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز جنگ تحمیلی، راهی جبهه های نبرد حق علیه باطل شد. از آنجا که در سنگر علم و تحصیل نیز سخت می کوشید در یکی از رشته های مهندسی دانشگاه اصفهان پذیرفته شد. اما دفاع از میهن او را ملزم به ماندن در جبهه کرد.

 

در عملیات بیت المقدس مجروح شد اما بعد از بهبودی باز به جبهه های نبرد بازگشت. احمد سلیمانی با عنوان های معاون اطلاعات و عملیات و جانشین لشگر ۴۱ ثارالله در عملیات های مختلف شرکت کرد و زمینه ساز پیروزی های بزرگی شد.
سرانجام در مهر ماه سال ۱۳۶۳ روح احمد سلیمانی جانشین ستاد و معاون اطلا عات و عملیات لشکر ۴۱ ثارالله از ارتفاعات میمک به سوی آسمان پرگشود و نامش بر بلندترین قله ها درخشیدن آغاز کرد.

 

نام او و دیگر یارانش بر روی بلندترین قله ارتفاعات تا ابد خواهد درخشید . از سردار شهید “احمد سلیمانی ” یادگاری به نام “زینب” مانده است.

 

روحش شاد و یادش گرامی باد

هدیه به روحش صلوات

Firefox_Screenshot_2015-10-08T12-49-59_833Z

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.