اصفهان شرق

مسئولین توجه داشته باشند که با وضع قانونی عده ای را بیکار نکنیم

کدخبر: 7776
1392/09/26 در ساعت 08:55

n00120239-b

به گزارش اصفهان شرق: دکتر شریعتی در رابطه با مهاجرت مردم به شهرها و افزایش جمعیت کلان شهرها از جمله اصفهان اظهار داشت: در رابطه با افزایش جمیعت کلان شهرها می بایست این موضوع را در نظر داشته باشیم که به چه علت مردم از روستا به شهر مهاجرت می کنند و این در خور توجه است که اگر امکان امرار معاش برای آنها در محل زندگی و روستا فراهم باشد این مهاجرت صورت نخواهد گرفت.

وی با اشاره به مشکلات شرق اصفهان گفت: آتش زیر خاکستر را دریابیم این که فقط بگوییم ستاد بحران آب تشکیل دهیم و برای حوادث غیر مترقبه برنامه ریزی کنیم کفایت نمی کند، می بایست به مسائل بیکاری و اشتغال جوانان و روی اوردن به اعتیاد که از عوامل و حواشی بحرانهای منطقه ای می باشد توجه کرد.

نایب رییس شورای شهر اصفهان با اشاره به رشادتهای مردم شرق اصفهان گفت: مسئولین به داد مردم شرق برسند مردمی که در دوران دفاع مقدس با دلاوریها و رشادت ها آرام ننشتند و در گاهی روستای با جمعیت 2000نفری بیش از 60 شهید و 600 تا 700رزمنده وجانباز داشت.

وی با اشاره به شغل بیشتر مردم شهر نیک آباد به امر باز یافت بیان نمود: نیمی از مردم جرقویه اعم از شهر نیک اباد به کار بازیافت مشغول بودند، افراد غیرتمند و با آبرویی که امروز بدون بیمه و درآمد به نحوی به بی کاران منطقه ی شرق اضافه شده اند.

دکتر شریعتی با درخواست از مسئولین و رسیدگی به امر بی کاران افزود: کار بازیافت به پیمانکاران و شرکت ها واگزار شده و در این راستا از مسئولین می خواهیم که به فکر بی کاران باشند و اگر قانونی وضع می کنیم باید ببینیم که چند نفر در پرتوی آن قانون نان می خورند، قانونی که گاهی آرامش مردم را بر هم می زند.

نایب رییس شورای شهر با در خواست از نمایندگان، فرماندار، ستاد بحران و استاندار گفت: عوارض ناشی از بیکاری مرگ خاموشی است که خانواده ها را در بر می گیرد و برنامه ریزی و چاره جویی مسئولین عاملی در جهت جلو گیری از بحران است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: باپیشنهاد و هماهنگی با مدیریت پسماند اصفهان در خواست ایجاد شرکت داشتیم تا بیکاران نیک ابادی بتوانند در مزایده وارد شوند و حق و حقوقی داشته باشند.