سرویس: تولیدی » خبر پوششی 22:01 - جمعه 17 مهر 1394

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

مذاکره با آمریکا نفوذ استکبار به داخل کشور را به دنبال دارد

حجت الاسلام سالک در رزمایش الی بیت المقدس بسیجیان شرق اصفهان در شهر حسن آباد گفت: ما مخالف مذاکره نیستیم ولی با آمریکا مذاکره نخواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا، رزمایش الی بیت المقدس با شرکت 7 گردان بسیج شرق اصفهان، خانواده معظم شهدا و جانبازان در منطقه حسن اباد جرقویه علیا برگزار شد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در این رزمایش با اهمیت برگزاری این گونه برنامه ها در بین اقشار بسیجی گفت: امروز قدرت بازدارندگی کشور، مدیون تلاش و هوشیاری شما بسیجیان، نیروهای مسلح و فرمایشات مقام معظم رهبری است و همه این عوامل سبب شده تا کشور در برابر شرق و غرب با اقتدار بایستد.

حجت الاسلام احمد سالک اظهار کرد: سران آل سعود بعد از هشدار رهبر انقلاب به عربستان سر تسلیم فرو آوردند و همه باید بدانند که این اقتدار در محوریت ولایت فقیه که دنباله رو ولایت رسول الله بوده بوجود آمده و باعث گسترش اسلام به دیگر کشورها شده است.

وی با ذکر این مطلب که مذاکره با آمریکا یعنی نفوذ در کشور ایران، افزود: با دستیابی به انرژی هسته ای و علوم نانو اقتدار جمهوری اسلامی در نظر ابرقدرت ها زیادتر شده است و ما در حل معضلات داخل کشور که در اثر تحریم ها، جنگ هشت ساله، تحریم های اقتصادی بوجود آمده با کشورهای اروپایی مذاکره می کنیم ولی با آمریکا به دلیل نفوذ استکبار در داخل کشور، مذاکره ممنوع است.

سالک با اشاره به اهمیت برنامه های بسیج نظیر رزمایش ها خاطرنشان کرد: برگزاری این گونه رزمایش ها باعث تقویت اقتدار ملت و نیروهای مسلح ما و از همه مهمتر ترس و واهمه ای است که در دل دشمن ایجاد می شود و هیچ کشوری جرات تجاوز به این خاک را در سر نمی پروراند.

وی بیان کرد: به امید خدا با ایجاد فرهنگ بسیجی در جامعه و صدور آن به دیگر نقاط جهان زمینه را برای ظهور حضرت مهدی(عج) مهیا کنیم زیرا امروز این انقلاب امانتی است در دست من و شما که باید به آیندگان سالم تحویل دهیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس تلاش همه نیروها را برای حفاظت از امانت پیامبر(ص) و وقایع معنوی تاریخ اسلام نظیر عاشورا و غدیر خم برای انتقال به نسل های آینده عنوان کرد.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.