سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:13 - جمعه 17 مهر 1394

خبر خوش سازمان وظیفه عمومی ناجا برای سربازان

رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: در هفته ناجا بعضی از اضافه‌خدمت‌های سربازان بخشیده می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ سردار سیدحمید صدرالسادات، با بیان اینکه در هفته ناجا بعضی از اضافه خدمت‌ها بخشیده می‌شود، عنوان کرد: اضافه خدمت‌های سنواتی که به تأخیر افراد در معرفی خود گفته می‌شود، امکان بخشودگی ندارند، اما اضافه خدمت‌هایی که بر اثر بی‌انضباطی سربازان صورت گرفته است می‌تواند با دستور فرمانده بخشیده شود.

وی با اشاره به اینکه کسانی که سه ماه تأخیر در معرفی داشته‌اند سه ماه اضافه خدمت برای آنان در نظر گرفته می‌شود، افزود: افرادی که بیش از سه ماه تأخیر در معرفی داشته‌اند 6 ماه و کسانی که بیش از یک سال تأخیر داشته‌اند علاوه بر مدت 6 ماه اضافه خدمت به مراجع قضایی نیز معرفی می‌شوند.

رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا افزود: کسانی که اضافه خدمت به آنان تعلق می‌گیرد اگر خدمت خود را به‌خوبی انجام دهند تا دوسوم از اضافه خدمت آنان نیز بخشیده می‌شود که در عید غدیر سال گذشته طبق فرموده مقام معظم رهبری تمام اضافه خدمت‌ها، بخشیده شد.

صدرالسادات با بیان اینکه افراد از سن 19 تا 50 سالگی طبق قانون سرباز محسوب می‌شوند، عنوان کرد: از این سال‌ها دو سال آن به‌صورت خدمت سربازی و باقی سال‌ها با نام ذخیره اول و دوم هستند که در بعضی از حوادث تمرین و رزمایش‌ها ممکن است از افرادی که در سال‌های ذخیره هستند، کمک گرفته شود.

منبع: ایسنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.