سرویس: اخبار شهرستان » کوهپایه 23:48 - پنجشنبه 16 مهر 1394

رئیس کمیته امداد کوهپایه خبر داد:

کمک به محرومین کوهپایه ای با اهدای ثمره 160 درخت میوه

موسی کاظمی گفت: با پیگیری های صورت گرفته از سوی کمیته امداد، کشاورزان و دامداران منطقه زکات مال خود را به نیازمندان منطقه اهدا کردند.

رئیس کمیته امداد کوهپایه در گفتگو با اصفهان شرق ضمن اعلام این خبر که پیگیری های صورت گرفته نتایج خوبی را در پی داشته است، گفت: با پیگیری بعمل آمده اداره کمیته امداد و جهاد کشاورزی در بخش کوهپایه، دام داران روستای زفره تعداد 6 راس گوسفند جهت زکات واجب، به کمیته امداد اهدا کردند.

موسی کاظمی ضمن تقدیر و تشکر از اهدا کنندگان اظهار کرد: گوشت گوسفندان اهدائی در همان روستا بعد از ذبح تحویل خانواده های تحت حمایت کمیته امداد قرار خواهد شد.

وی با ذکر مبلغ 6 میلیون و 700 هزار از زکات محصولات کشاورزی افزود: پول جمع آوری شده از کشاورزان سجزی و خویا، صرف کمک به نیازمندان همان مناطق اعم از کمک هزینه جهیزیه و همچنین کمک به ساخت ساختمان شده است.

رئیس کمیته امداد کوهپایه با اشاره به واگزاری ثمره 160 اصله درخت میوه برای مدت 5 سال به محرومین منطقه گفت: ثمره 160 درخت شامل 60 درخت پسته در مزرعه شور، 100 درخت بادام و سیب در زفره برای مدت 5 سال متمادی به محرومین همین مناطق اختصاص می یابد و این اقدام از اهدایی های شایسته کمیته امداد است.

گفتنی است روستای زفره بزرگترین روستای بخش کوهپایه و تعداد 120 خانوار تحت حمایت طرح شهید رجائی و امداد می باشند.

هشتمین بار صیفی جات اهدائی در شهر کوهپایه توزیع شد

موسی کاظمی با اشاره به توزیع صیفی جات توسط خیرین جهت توزیع بین محرومین بیان کرد: صیفی جات اهدائی حدود 4 تن به ارزش مبلغ 40 میلیون ریال بوده که در شهر کوهپایه و روستا های جبل توزیع گردید.
وی ضمن قدردانی از این عمل خیر افزود: خیر مربوطه با نیت زکات مستحبی این کمک ها را اهدا و هدف از این اقدام را بهره مندی از سلامتی بیشتر خانواده ای مدد جویان عنوان کرد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.