سرویس: غیر تولیدی » تنظیمی 16:59 - دوشنبه 25 آذر 1392

مدیرکل اوقاف اصفهان مطرح کرد

بدون هیچ‌گونه حاشیه‌ و تنشی،اهداف سازمان را پیش می برم

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت:خدمت به آستان امام‌زادگان برای همه انسان‌های مسلمان یک آرزوی قلبی است که امروز وظیفه این خدمت‌رسانی من بنده داده شد، قول می‌دهم که بدون هیچ‌گونه حاشیه‌ و تنشی، با همکاری کامل، اهداف سازمان را پیش ببرم.

c8c25954-0662-4572-bf0a-be9d47bbcbd7

به گزارش واحد رصد اصفهان شرق: حجت‌الاسلام و المسلمین رضا صادقی، مدیر سابق امور شهرستان‌های اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان صبح امروز به عنوان مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه اصفهان منصوب شد. در این مراسم قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور سردار عابد، ریاست گروه ارزیابی عملکرد روحانیون سازمان حجت الاسلام نوروز پور، فرماندار استان اصفهان فضل الله کفیل و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی حضور داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی با تشکر از حجت السلام اژدری مدیر اسبق اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان بیان نمود: من قول می دهم بدون هیچگونه حاشیه و تنشی با هماهنگی و تعامل کامل آن اهداف سازمان را پیش ببریم و این قول را می‌دهم که در خدمت نمایندگان مجلس شورای اسلامی باشیم و از فرامین آنها استفاده کنم.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان تصریح کرد: به نمایندگان مجلس شورای اسلامی، علمای معزز و مراجع تقلید، تعهد می‌دهم که با بهره‌گیری از منویات و سفارشات آن‌ها در مسیر احیای موقوفات حوزه علمیه و همه موقوفات استان موفق باشم.

در این مراسم حجت السلام اژدری با اشاره به دوران خدمت خود گفت: در زمان خدمت من در اوقاف استان اصفهان اولین استانی که اتوماسیون اداری آن در کل کشور راه‌اندازی شد. پس از آن برنامه محوری سازمان شروع شد و برطبق برنامه محوری کار کردیم.

اژدری تصریح کرد: برنامه سال ۹۳ اداره اوقاف اکنون بسته شده است. آنچه که باعث افتخارات است اینکه شبانه‌روزی کار کردیم و تعطیلی هم نداشتیم و در همین راستا ۶۰ درصد موقوفات اصفهان از شهرستان اصفهان است.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در حکمی حجت‌الاسلام رضا صادقی را به عنوان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان منصوب کرده و از تلاش‌های حجت‌الاسلام والمسلمین حسین اژدری، مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه کشور تشکر کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.