سرویس: غیر تولیدی » نقلی 13:12 - پنجشنبه 16 مهر 1394

نشست صمیمی استاندار اصفهان با کودکان و نوجوانان

قول استاندار به کودکان و نوجوانان مبنی بر جاری‌شدن آب در زاینده‌رود در آینده نزدیک

به مناسبت روز جهانی کودک دکتر رسول زرگرپور در نشستی صمیمی با تعدادی ازکودکان و نوجوانان گفتگو کرد.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، دکتر رسول زرگرپور روز چهارشنبه در نشست صمیمی با اعضای کانون پرورش فکری و جمعی از کودکان و نوجوانان که به مناسبت روز جهانی کودک برگزار شد، اظهار داشت: استان اصفهان نسبت به دیگر استان‌ها از امکانات بیشتری برخوردار است و می‌تواند بهتر نیز باشد و تلاش خواهیم کرد که مشکلات موجود در استان به‌ویژه در خصوص مطالبات کودکان و نوجوانان را برطرف نماییم.

استاندار اصفهان با اشاره به صحبت‌های کودکان در خصوص کتاب و کتاب‌خوانی، گفت: باعث خوشوقتی است که اغلب کودکان در خصوص کتاب و مواردی که روح انسان را پرورش می‌دهد؛ صحبت می‌کنند و اهمیت آنان به مطالعه و تفکر موجب خرسندی است.

وی از تشکیل انجمن کتابخانه‌های استان پس از 15 سال خبر داد و گفت: نیم درصد از درآمد شهرداری باید در این راستا هزینه شود و تلاش خواهیم کرد که بخشی از این هزینه‌ها در اختیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار گیرد.

زرگرپور زاینده‌رود را مطالبه همه مردم و حتی کودکان اصفهان برشمرد و گفت:‌ زاینده‌رود علاوه بر بعد اقتصادی، کشاورزی و گردشگری به مردم روح، لطافت و نشاط می‌بخشد.

رسول زرگرپور با اعلام اینکه در نیمه آبان ماه آب در زاینده‌رود دوباره جاری خواهد شد، افزود: جریان دائمی آب در زاینده‌رود نیازمند دعای همه‌ی مردم برای بارش بیشتر و صرفه‌جویی در مصرف آب است و دعای شما کودکان و نوجوانان و سفارش شما به پدر و مادر و همکلاسی‌ها در جهت صرفه‌جویی قطعاً مؤثرتر خواهد بود.

وی خطاب به کودکان و نوجوانان گفت: آینده کشور در دستان شماست و برای بر عهده گرفتن مسئولیت‌های کشور باید خوب درس بخوانید و ایمان خود را نیز قوی کنید.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.