سرویس: اقتصادی » اقتصاد مقاومتی 09:44 - پنجشنبه 16 مهر 1394

قابل توجه مسئولین راه و ترابری جرقویه؛

نبود راه ورود مناسب به روستای خارا جان چهار نفر را گرفت

در اثر نداشتن راه ورودی مناسب در روستای خارا تا کنون چند تصادف وحشتناک در ورودی روستا رخ داده است.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از جرقویه علیا، خبرنگار اصفهان شرق در پیگیری این موضوع از علیرضا صادقی دهیار این روستا علت را جویا شد.

صادقی طی این گفتگو با اشاره به عبور جاده حسن آباد به رامشه از وسط روستا در گذشته ای نه چندان دور، گفت: به علت عبور و مرور وسائل سنگین و ایجاد سر و صدا و همچنین احتمال وقوع تصادف، کمربندی در اطراف این روستا ایجاد شد ولی با ایجاد کمربندی جاده ورودی روستا نامعلوم شد.

وی با اشاره به مشکل به وجود آمده برای مردم در کنار گره گشایی از جاده، اظهار کرد: پس از احداث کمربندی، اهالی این روستا باید چندین کیلومتر را خلاف رانندگی کنند تا به جاده اصلی برسند و به همین دلیل در این مکان تا کنون چند تصادف وحشتناک رخ داده و چهار نفر نیز در چند حادثه جان خود را از دست دادند.

دهیار روستای خارا با توجه به اینکه این موضوع بارها با اداره راه و ترابری در میان گذاشته شد، تاکید کرد: چندین مرتبه اداره راه و ترابری جرقویه را به صورت حضوری و با نامه نگاری مطلع کرده ایم ولی تا کنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است لذا از مسئولان مربوطه خواشمندیم به این مشکل عمومی رسیدگی کنند تا خدای ناکرده شاهد حوادث ناگواری نباشیم.

DSC04623

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.