سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 09:39 - پنجشنبه 16 مهر 1394

دهیاری روستای مالواجرد جرقویه:

شهرک های جدید روستایی از نبود برخی امکانات مخابراتی رنج می برد

دهیار روستای مالواجرد گفت: برنامه ریزی جهت اداره و توسعه و آبادانی روستاها باید بر اساس نیازها و ضروریات منطقه باشد

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از جرقویه علیا، روستای مالواجرد یکی از قدیمی ترین روستاهای منطقه می باشد که دارای آثار باستانی زیادی از جمله قلعه های دیدنی، کبوتر خانه هایی با معماری مختلف، آب انبار، دارای دو امامزاده، چشمه ای زیبا در وسط روستا و… می باشد و کمترنام مالواجرد را در سیما و حتی رسانه ها می توان یافت در صورتی که پتانسیل این روستا جهت صنعت گردشگری بسیار مناسب می باشد ولی متاسفانه مسئولین مربوطه کمتر به این پتانسیل ها توجه دارند.

علیرضا صادقی دهیار روستای مالواجرد در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق گفت: دهیاری در مسیر خدمت رسانی، آبادانی و توسعه روستا با حمایت مردم و اعضای شورای اسلامی اقدامات و فعالیت هایی را در حد امکان در این چند ماه سال همدلی همزبانی انجام داده است.

وی با ذکر نوع بافت روستا و بومی بودن مردم به عنوان یکی از پتانسیل های بالای روستایی، اظهار کرد: دهیاری با برنامه ریزی و تلاش و پیگیری های لازم در جهت بهبود و حفظ محیط زیست روستاییان، اجرای طرح هادی، بهسازی معابر روستا، توسعه فرهنگی و مذهبی و توجه به مراکز فرهنگی با همکاری مردم و اعضای شورای اسلامی توان خود را بکار خواهد بست تا با توکل بر خدا بتوان مشکلات روستا و مردم را در حد امکان بر طرف سازد.

صادقی به برخی مشکلات جدی شهرک این روستا اشاره و افزود: این شهرک بعلت جدید بودن منازل بدون خط تلفن ثابت بوده و از نبود خط ای دی اس ال شکایت دارند که در این زمینه دهیاری اعلان آمادگی جهت مشارکت در طرح حفاری و کابل گذاری این شهرک را کرده ولی تا کنون از طرف اداره مخابرات اقدامی صورت نگرفته است.

وی از مردم شورای اسلامی روستای مالواجرد که همیشه پشتیبان و همکار دهیار بوده اند تشکر و از مردم خواست با پیشنهادات و انتقادات سازنده خود ما را در جهت بهبود و توسعه روستا یاری کنند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.