سرویس: تولیدی » عکس خبری 14:13 - چهارشنبه 15 مهر 1394

به مناسبت سالگرد انتخاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دوره اول ریاست جمهوری؛

محبوب جمهور + تصاویر

مجموعه عکس «محبوب جمهور» روایتی است از تصاویر ناب و اغلب منتشرنشده از آغاز تا پایان این انتخاب تاریخی.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، سرنوشت، البته نه به آن معنای جبری و گمراهانه‌اش، بلکه به معنای اراده تاریخی یک ملت، این‌گونه رقم زد که پس از سه سال تجربه تلخ جریان لیبرالی و ترورهای ناجوانمردانه منافقان، سکان اجرایی و مدیریتی انقلاب را به خط امام، همان سکاندار حقیقی‌اش بازگرداند. بازرگان و بنی‌صدر از قافله انقلاب عقب ماندند و رجایی و باهنر هم زودتر از آنچه در آرزوهای ملت بود پر کشیدند و پرواز کردند.
این بار نامزد حداکثری و خوش‌نام «حزب‌الله»، یک روحانی انقلابی و سیاستمدار بود. حضرت آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای، آن روزها تجربه سال‌ها مبارزه را در کارنامه داشتند و سال‌های پس از انقلاب را هم در مجلس، شورایعالی دفاع و امامت جمعه‌های پر آب و تاب تهران گذرانده بودند. ایشان از نوادر یاران انقلابی امام (قدس سره) بود که از تیر جفای کوردلان و آدمکشان وابسته به شرق و غرب، به دست توانای تقدیر الهی رهیده بودند.
مهر ۱۳۶۰ و در حالی که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای هنوز متأثر از جراحات ترور و خاطره تلخ از دست دادن دوستان شهیدشان بودند، مردم یک انتخاب ماندگار را در خاطره‌ی انقلاب به ثبت رساندند. سومین انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ انقلاب اسلامی برگزار شد و آیت‌الله خامنه‌ای با اقبالی نزدیک به ۱۵ میلیون رای از آرای بیش از ۱۷ میلیونی ملت، یعنی چیزی در حدود ۹۴ درصد آراء برگزیده شد. اقبال و محبوبیتی که تاکنون در هیچ یک از ادوار انتخابات ریاست جمهوری تکرار نشده است.
مجموعه عکس «محبوب جمهور» روایتی است از تصاویر ناب و اغلب منتشرنشده از آغاز تا پایان این انتخاب تاریخی.
????? ????? ????? ????? ????? ????? ????? ????? ????? ????? ????? ????? ????? ????? ????? ????? ????? ????? ????? ????? ????? ????? ????? ????? ????? ????? ????? ????? ????? ????? ????? ?????
دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.