سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:09 - چهارشنبه 15 مهر 1394

"ابهام ادامه‌دار اختلاف محرم و سپاهان"

ماجرای قهری که هیچ کس در آن مقصر نیست

مسائل مربوط به قهر محرم و خداحافظی وی به هیچ وجه در خور نام سپاهان و محرم نویدکیا نیست و هر 2 طرف باید گامی پیش بگذارند تا این مسئله هر چه زودتر به شکلی شفاف حل و فصل شود تا از تبعات احتمالی آن جلوگیری کنند.

به گزارش اصفهان شرق؛ از 2 روز گذشته با ارسال بیانیه خداحافظی توسط محرم نویدکیا کاپیتان سپاهان این مسئله به نقل محافل و رسانه‌ها تبدیل شده و حرف و حدیث‌های بسیاری را هم در پی داشته که با اتفاقات پیش‌رو به نظر می‌رسد تازه ابتدای این مشکلات و مسائل باشد.

محرم که پس از بازگشت از اردوی ترکیه در ابتدای فصل به یکباره از تیم کناره‌گیری کرد و مدت‌ها با سکوت خود همه را در ابهام و بی‌اطلاعی نگه داشت 2 روز گذشته بیانیه‌ای مبنی بر خداحافظی از سپاهان منتتشر کرد که خود این بیانیه سرآغاز حواشی و نقل قول‌ها و اعتراضات شد.

هرچند که محرم با ارسال این بیانیه سعی داشته آرامش را به سپاهان بدشانس این روزها برگرداند یا حداقل برخی این برداشت را دارند، اما نه تنها این بیانیه سبب آرامش نشد بلکه حواشی بسیاری هم درپی داشت که ممکن است سپاهان را از اهداف بزرگش در فصل جدید دور کند.

در این میان متهمان اصلی از نظر هواداران سپاهان مسئولان باشگاه و حسین فرکی هستند؛ هرچند که فرکی و حتی مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه سپاهان بارها در مصاحبه‌ها اعلام کرده‌اند که جای محرم در سپاهان محفوظ است و هرگاه بخواهد می‌تواند به تیم برگردد اما انگار این ادعا برای هواداران باورپذیر نیست.

البته در این مورد حسین فرکی که سال گذشته با وجود مصدومیت محرم در مقطع حساس لیگ از او به عنوان یاری بزرگ برای رسیدن به قهرمانی استفاده کرد و در این فصل هم همواره از نیاز تیم به محرم صحبت کرده به نظر نمی‌رسد که نقش چندانی در این ماجرا داشته باشد.

اما واکنش مسئولان باشگاه سپاهان که در برابر این حرف و حدیث‌ها تاکنون دلایل شفافی عنوان نکرده‌اند و با اظهار بی‌اطلاعی درباره علت قهر کاپیتان فقط به صحبت درباره آغوش باز خود برای پذیرفتن محرم بسنده می‌کنند، کمی عجیب به نظر می‌رسد تا جایی که در این روزها هم که محرم بیانیه داده مدیرعامل اعلام کرده تاکنون با وی تماسی نداشته و از دلخوری‌های وی اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند.

اما محرم نویدکیا که همواره الگوی اخلاق و وفاداری در بین بازیکنان فوتبال ایران بوده هم در این ماجرا چندان بی‌تقصیر نیست. برای بازیکنی که مدعی است عاشق سپاهان و هواداران این تیم است غیبت یکباره و پس از آن سکوت حاشیه‌ساز و اکنون هم بیانیه جنجالی دور از انتظار است.

کاری که سبب شده سرمربی تیم مورد اتهام قرار بگیرد و حتی مسئولان باشگاه هم مرتب در پی پاسخگویی به این ابهامات باشند و فرصتی برای دیگر مسائل باقی نماند. با وجود تمام این اتفاقات در این ماجرا هر 2 طرف مقصر هستند در حالی که هیچ یک هم خود را مقصر نمی‌دانند.

پس از تمرین روز گذشته سپاهان پشت درهای بسته و ناراحتی و اعتراض هواداران، اعلام شده که هواداران قصد دارند با حضور مقابل شورای شهر در اعتراض به این مسئله تجمع کنند و از اعضای شورای شهر برای بازگرداندن محرم کمک بگیرند.

در مقابل این احتمال مدیرعامل سپاهان اعلام کرده که این مسئله بی ارتباط با باشگاه است و فقط هواداران می‌خواهند از نفوذ شورای شهر برای بازگرداندن محرم کمک بگیرند که این هم به نوعی شانه خالی کردن از زیر بار این مسئله محسوب می‌شود.

به هرحال این مسئله به هیچ وجه در خور نام سپاهان و محرم نویدکیا نیست و هر 2 طرف باید گامی پیش بگذارند تا این مسئله هرچه زودتر به شکلی شفاف حل و فصل شود چون علاوه بر این تجمع‌ها و بی‌نظمی‌های احتمالی، این وقایع می‌تواند تبعاتی به مراتب بدتر از این به ویژه برای آینده سپاهان داشته باشد و با از دست رفتن زمان این تیم فرصت‌های طلایی خود را در این فصل از دست بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.