سرویس: تولیدی » خبر پوششی 01:28 - چهارشنبه 15 مهر 1394

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع):

رزمایش الی بیت المقدس در شرق اصفهان برگزار می شود

سرهنگ مهدی ساعی گفت: رزمایش الی بیت المقدس بسیجیان در قالب 7 گردان با هدف ارتقاء توان رزم در دفاع از کوی و برزن در شرق اصفهان برگزار می شود.

به گزارش اصفهان شرق، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به دشمنی نظام سلطه در طول سالهای قبل و بعد از انقلاب اسلامی، گفت: سایه استکبار جهانی که قصد به چالش کشیدن نظام اسلامی و دینی را طی سالیان متمادی داشت با ورود انقلاب اسلامی کنار زده شد.

سرهنگ مهدی ساعی پایداری مردم را در خنثی کردن توطئه های دشمنان مفید قلمداد کرد و افزود: در اوایل انقلاب اسلامی دشمن با ترور شخصیت های نظام اسلامی، کودتا با هدف سرنگونی انقلاب و برپاکردن جنگ 8 ساله قصد تحمیل خواسته های خود را داشت که با مقاومت و ایستادگی ایران مواجه شد.

وی اظهار کرد: اطاعت از ولی فقیه و حرکت در مسیر ایشان، توانست نقشه های شوم استکبار بعد از شکست سنگین در طول جنگ تحمیلی را طی فتنه 88 و تحریم های ناعادلانه بر این ملت باطل کند و زمانی که دشمن با شکست خود در سناریوهای خودساخته مواجه شد، تن به نشستن بر سر میز مذاکره را داد تا به زعم خود راه نفوذی در کشور پیدا کند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ناحیه امام علی(ع) با ذکر ددمنشی دشمنان بر کشورهای حامی بیداری اسلامی، گفت: استکبار جهانی با حمایت از تروریسم و گروه های تکفیری تلاش کرد تا به نوعی در تضعیف کشورهای اسلامی و حامی کشورما، با اعمال فشار اقتصادی و تحریم و برپایی جنگ در کشورهای منطقه برآید که قطعا با شکست مواجه خواهد شد.

وی حرکت بسیج را در راستای تحقق اهداف جامعه اسلامی و نشر ارزش های آن توانمند خواند و تصریح کرد: بر طبق دستور دین مبین اسلام باید آمادگی کامل و لازم برای رویارویی با دشمنان را داشته باشیم و بر این اساس با برپایی رزمایش هایی در طول سال این توان را به نمایش خواهیم گذاشت.

IMG_2955
ساعی از برگزاری رزمایش الی بیت المقدس بسیجیان در شرق اصفهان خبرداد و گفت: در راستای نمایش اقتدار و ایجاد، حفظ و ارتقای رزم اعضای گردان ها و دفاع از کوی و برزن، رزمایش الی بیت المقدس شرق اصفهان این هفته برگزار می شود.

وی به تشریح اهم برنامه های رزمایش الی بیت المقدس پرداخت و افزود: 7 گردان بیت المقدس با هدف ارتقاء و افزایش توان رزم در این رزمایش حاضر می شوند و در این رزمایش آموزش های تئوری و عملی ارائه می شود که عملیات کمین و ضد کمین، عملیات تاخیری، بازپس گیری، ارتقای سطح آمادگی جسمانی بسیجیان، جلسات اعتقادی و برنامه هایی از این قبیل انجام می شود که این برنامه باعث ایجاد وحدت و شناخت بین اعضای گردان ها است.

سرهنگ ساعی مقابله با ناآرامی ها، پدافند غیرعامل، راهپیمایی شبانه تاکتیکی همراه با انفجارات را از دیگر برنامه های این رزمایش عنوان کرد.

وی با بیان اینکه این رزمایش در دو روز برگزار می شود، با اشاره به برنامه های روز دوم رزمایش، گفت: روز دوم رزمایش با حضور خانواده شهدا، مسئولان شرق اصفهان، اجرای صبحگاه اقتدار آغاز و مرحله نهایی رزمایش در روز دوم برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت امام علی(ع) اذعان کرد: دیدار از خانواده شهدا، جانباز 70 درصد و خانواده آزاده و رزمنده دفاع مقدس از برنامه های پایانی رزمایش است که با حضور اعضای گردان در منازل این عزیزان انجام می شود.

وی در بخش دیگر نشست با اشاره به برنامه های فرهنگی رزمایش گفت: برگزاری نماز اول وقت در سه نوبت، برپایی نهضت روشنگری، سخنرانی سیاسی، زیارت عاشورا، ورزش صبحگاهی و مسابقه و اهدای بسته فرهنگی از برنامه های فرهنگی در طول رزمایش دوروزه است.

سرهنگ مهدی ساعی در بخش پایانی تاکید کرد: دشمن با استفاده از ابزارهای رسانه ای برای تخریب جوانان ما استفاده می کند و سعی دارد روحیه ایثار و شهادت را از ما بگیرد که این روحیه نیاز جوانان ما است و باید این روحیه را برای جوانان خود حفظ کنیم.

گفتنی است این رزمایش در منطقه عمومی جرقویه از طرف سپاه ناحیه امام علی(ع) برگزار می شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.